Gå til innhold

Joggedate? Kan det funke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker å jogge og har flere ganger snakket med bekjente under joggeturer. Det er utrolig deilig. Kunne det vært noe på date?

Anonymkode: 9cdda...6f0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for meg. Jeg liker å løpe, men ikke faen om jeg ville avtalt å løpe på en første date. Hva om han vil løpe mye fortere enn meg? Saktere? Hvem bestemmer tempoet? Hva om hans mannlige ego kommer i veien? osv. 

Anonymkode: bbf72...4ab

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke for meg. Jeg liker å løpe, men ikke faen om jeg ville avtalt å løpe på en første date. Hva om han vil løpe mye fortere enn meg? Saktere? Hvem bestemmer tempoet? Hva om hans mannlige ego kommer i veien? osv. 

Det kan jo være greit å finne ut av først som sist?

Anonymkode: b3023...d46

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan jo være greit å finne ut av først som sist?

Hvorfor det? Jeg løper, men uhyre sjelden med samboeren. Og NÅR vi løper sammen, kjenner vi hverandre godt nok til å si ifra om den ene løper for fort. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis begge liker å jogge, og begge er i såpass god form at man kan snakke samtidig så ja. Ellers ikke. Jeg ville IKKE likt det... 😉

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor det? Jeg løper, men uhyre sjelden med samboeren. Og NÅR vi løper sammen, kjenner vi hverandre godt nok til å si ifra om den ene løper for fort. 

Jeg mente ikke finne ut av formen hans, men om han var ego.😄

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med deg. Selv har jeg vært med å organisere joggegrupper på jobben. Vi har regel om at vi skal tilpasse oss de som løper tregest, men de som løper tregest tør ofte ikke si ifra. I tillegg har de som løper raskest lett for å tro de løper mye saktere enn de gjør. 

Tror mange kan kvie seg til å fortelle daten at de sliter med å henge med på tempoet. 

Anonymkode: 6557f...5d6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mente ikke finne ut av formen hans, men om han var ego.😄

Ja, men han trenger da ikke være ego fordi det funker dårlig å løpe sammen? Når man møtes for første gang, vil gjerne menn imponere litt, og det kan være vondt og vanskelig om damen er i bedre form. Det kan også føre til at de gasser ekstra på, så damen blir hengde som et slips, og ikke klarer prate. Ingen av delene er noe kjekt. 

Å løpe er for mange noe som er knyttet til selvfølelse. Som i pinlig å ikke løpe fort nok, pese som en strandet hval, osv. 

Mannen min er ikke ego, men han har mye lengre bein enn meg, og det er direkte vanskelig for ham å løpe sakte nok til at jeg klarer prate samtidig som vi løper. Så å løpe sammen blir bare en negativ opplevelse, og noe vi kun gjør en sjelden gang, om han er litt småsjuk elns og uansett ikke orker annet enn å smådaffe ved siden av meg. 

• Liker 2
Skrevet

Kan jo heller gå en tur. Stress å jogge og bli kjent samtidig.. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker å jogge og ville likt det.

Anonymkode: 7ff8f...4dd

• Liker 2
Skrevet

Mer som en forløper til en date i mine øyne. En uforpliktendende måte å bli litt bedre kjent på. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, hater jogging. Judodate, kanskje.

Anonymkode: 03d6b...f84

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jogget på første date. Fyren jobbet i militæret. Ble en 11km spurt i oppoverbakke med retur. 
Er selv i god form, men ble en del fokus på å løpe - heller enn på hverandre. Tar heller en gåtur på første date. 

Anonymkode: da364...ac4

Skrevet

Hvis begge liker det, så hvorfor ikke? Finnes ingen fasit på hva som er en bra date. 

Skrevet

Kanskje gåtur første date, og jogge senere. Du risikerer å miste noen potensielle partnere om du foreslår dette. Meg for eksempel. Jeg jogger ikke, og tenker at en som foreslår dette på første date ikke passer meg meg. 

Anonymkode: 4e23d...e6b

Skrevet

Dømt til fiasko.... Er det litt forskjell i form (på valgt distanse) vil deg virke som en rusletur for den som er i best form og en tortur-økt for den som er langsomst. Ergo blir den ene en sløving og den andre en jævel... 

• Liker 2
Skrevet
On 11/23/2020 at 3:12 PM, AnonymBruker said:

Jeg liker å jogge og har flere ganger snakket med bekjente under joggeturer. Det er utrolig deilig. Kunne det vært noe på date?

Anonymkode: 9cdda...6f0

Det er nok bedre å gå seg en tur med daten.

Anonymkode: 4dd7b...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...