Gå til innhold

Teoriprøven

Karoline1907

Anbefalte innlegg

Er teoriprøven på Teoritentamen.no vanskeligere eller lettere enn de i virkeligheten? Tips til hva jeg bør huske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like lett/vanskelig. 

Jeg hadde klart teoriprøven på Appen 3 ganger før jeg tok teorien og jeg bestod med 5 feil 

Anonymkode: bee28...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du logisk og forstår trafikkbildet og lest deg opp på skilt klarer du helt fint testen uten feil :)

Anonymkode: 5f157...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er på samme nivå, teoritentamen er en bra side å bruke når du øver

Anonymkode: 36bcb...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte opp for 4-5 år siden. Syns teoritentamen var absolutt vanskeligere, klarte alt rett kun noen få ganger. På teoriprøven hadde jeg null feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de var noenlunde like, da jeg hadde null feil på tentamen så tok jeg teoriprøven, hadde 5 feil så gikk nå bra.

Anonymkode: fe950...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes teoritentamen var lettere. Spørsmålene var formulert veldig rart på prøven hos Vegvesenet, og bildene var på noen av spørsmålene mer til forvirring enn til hjelp. Det var innimellom litt vanskelig å skjønne hva det var de egentlig spurte om, for spørsmålet, bildet og svaralternativene ga flere tolkninger. Bestod på første forsøk med tre feil.

Anonymkode: 19ef7...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker at du heller burde fokusere på å lese boka en å bare gå på teoritentamen.

Det er jævla kjipt for deg en dag du får lappen, og så  kjører du en plass og så vet du ikke hva skiltene betyr fordi du bare gikk på teoritentamen appen.

Selv om hvor kjedelig boka er, så er det viktigt og kunne.

Spørsmålene på teoriprøven er litt rare. Det handler mest om å kunne lese bildet som blir vist og se hva bildet egentlig forteller deg. Du får 4 svar alternativer. Det som virker mest logisk er det rette svaret.

Endret av Bamse20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse20 skrev (2 timer siden):

jeg tenker at du heller burde fokusere på å lese boka en å bare gå på teoritentamen.

Det er jævla kjipt for deg en dag du får lappen, og så  kjører du en plass og så vet du ikke hva skiltene betyr fordi du bare gikk på teoritentamen appen.

Selv om hvor kjedelig boka er, så er det viktigt og kunne.

Spørsmålene på teoriprøven er litt rare. Det handler mest om å kunne lese bildet som blir vist og se hva bildet egentlig forteller deg. Du får 4 svar alternativer. Det som virker mest logisk er det rette svaret.

Teoritenamen-appen har jo skiltprøver! Jeg øvde kun ved hjelp av den appen, åpnet knapt teoriboken, likevel gikk det veldig bra på selve teorien!

Anonymkode: 0e416...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Teoritenamen-appen har jo skiltprøver! Jeg øvde kun ved hjelp av den appen, åpnet knapt teoriboken, likevel gikk det veldig bra på selve teorien!

Anonymkode: 0e416...748

Det har ingenting med saken å gjøre.

det er MYE som ikke blir vist gjennom teoritentamen som vises i boka.

Tro meg, jeg brukte også teoritentamen, men jeg leste også.  

Og folk som ikke gidder å lese boka har ingenting på veien å gjøre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg på teoritentamen i ca. 2-3 uker og hadde 15 rette på rad og var klar for teoriprøven, kom ut med 5 feil.

Anonymkode: 51e9b...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...