Gå til innhold

Ditt beste tips mot angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Generelle bekymringer som tar så stor plass at jeg sliter med å fungere. Har hatt sånt at daglig i et halvt år nå og det begynner virkelig å slite på meg. I løpet av sommeren og høsten skjedde 3 kriser i livet mitt i tillegg. 

Jeg kommer ikke inn på dps selv om jeg har søkt. Knekker snart sammen av de sterke følelsene. Har prøvd alt jeg kan for å ordne med meg selv, men begynner å gå tom. Gråter minst to ganger om dagen nå. Sover sjeldent mer enn 4t per natt. Har i tillegg barn jeg må fungere for.

Råd?

Anonymkode: 03570...7bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting som hjelper for noen, som er en del av metakognitiv behandling, er for eksempel å tenke "dette skal jeg heller tenke på i morgen klokka 17" f.eks. Altså skyve de negative tankene foran seg. I morgen klokka 17 så tenker du garantert ikke på det du planla å tenke på. Det hjalp ikke meg, men jeg kjenner flere som synes dette er en bra måte å takle vanskelige ting på.

Har du mulighet for privat psykolog da, siden du ikke kommer inn på DPS? Det koster litt, men det er verdt pengene for å ta vare på den psykiske helsa.

Anonymkode: 007a8...252

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...