AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1 Skrevet 22. november 2020 Jeg har datet en nå som jeg har hadt kontakt med i 10 mnd, vi ble enige om å møtes igjen. For en stund siden var det en venn av meg På face som la ut et innlegg der Det var bilde av han og hans «x» som var sammen der hjemme.(felles venner på face) -hvis dere skjønner....? ) jeg klarte ikke å spør om det da vi møttes, er det lurt av meg å spør om hvordan hans forhold til sin x er ? Anonymkode: d169c...d95
Mona123 Skrevet 22. november 2020 #2 Skrevet 22. november 2020 Dere har hatt kontakt i 10 mnd. Bare å spørre.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #3 Skrevet 22. november 2020 Dersom dere har snakket sammen i 10 måneder så burde du jo ikke være i tvil. Er han en som utgir seg for være andre, slik at andre skal få et dårligere inntrykk av den de utgir seg for å være kanskje? Jeg tenker jeg hadde blitt drittlei av det i lengden, og den eneste måten å fjerne all tvil på, er å forlate hele situasjonen bare, slik at andre vet at det bare er den samme, sin mest fortrolige som utgir seg for å være ulike mennesker. Anonymkode: ed502...229
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Skrevet 22. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han en som utgir seg for være andre, slik at andre skal få et dårligere inntrykk av den de utgir seg for å være kanskje? Jeg tenker jeg hadde blitt drittlei av det i lengden, og den eneste måten å fjerne all tvil på, er å forlate hele situasjonen bare, slik at andre vet at det bare er den samme, sin mest fortrolige som utgir seg for å være ulike mennesker. Mulig det ga mening inni hodet ditt? Anonymkode: c1f2c...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det ga mening inni hodet ditt? Anonymkode: c1f2c...7ec Mulig du ikke forstår med hodet ditt? Anonymkode: ed502...229
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Hode? Hva mener du? Anonymkode: d169c...d95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå