Gå til innhold

Å drikke seg full alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei , drikker meg full alene, hvem andre gjøre det? 😂 Koser meg alene 😂

Anonymkode: d8f3f...351

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ser ingenting kos med det. Synes det er trist at folk har behov for å drikke seg full, og særlig alene

Anonymkode: f7913...0b5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ser ingenting kos med det. Synes det er trist at folk har behov for å drikke seg full, og særlig alene

Har bare gjort det to ganger før, dette er tredje gangen 😂 Synger, danser og koser meg 😂 Ts

Anonymkode: d8f3f...351

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det av og til, gjorde det oftere før jeg fikk kjæreste. Jeg er ikke stor fan av og gå ut, liker best vinkvelder med venninner osv. Jeg er veldig introvert, så trives godt i mitt eget selskap, og kan fort gå gjennom 1-2 flasker vin om jeg setter igang. Bare sitte og browse på nett, snakke med noen på telefonen, synge for meg selv til sanger på youtube.  Det er utrolig avslappende 😄 Kos deg! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen behov for å drikke meg full alene, men liker godt å være brisen alene. Koser meg med et par øl i kveld, god mat og favoritt seriene 🥰

Anonymkode: 967b0...a03

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan drikke alene nå og da. Drikker meg ikke full, men nok til å bli litt brisen. Da har jeg det flott 😄 Jeg drikker dog kun når jeg føler meg bra og er i godt humør, aldri når jeg er deppa eller nedstemt.

Synes det er greit å ta seg noen øl alene nå og da. Det er bare gøy. Sitter faktisk med en øl nå og ler godt av innlegg her på KG

Ts, kos deg du 😊 

Anonymkode: de22a...2ce

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes det er trist med dømmende mennesker.

Anonymkode: 1a6b9...6da

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli brisen alene, men ikke full. Ser ingen problemer med da, så lenge du ikke utvikler alkoholisme. Kos deg i kveld! 😎

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det innimellom når jeg hadde kjærlighetssorg. Det gikk enten til himmel eller helvette; noen ganger sang og danset jeg, andre ganger lå jeg på badegulvet å gråt som en drittunge. Men var alltid fyllesjuk. Så dèt gadd jeg ikke i lengden. 

Anonymkode: fdbbb...6a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er godt med vin og i disse dager er det ikke noe alternativ til å drikke alene hvis man vil kose seg med vin.

Anonymkode: 615f7...4d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skjer et par ganger er det helt ok, men har dessverre venner som drikker seg full relativt ofte,noe som er urovekkende. De drikker også vin hver eneste dag. Ja,jeg har snakket med de og nei de erkjenner ikke at de har et lite alkohol problem. Lite å lite,det er vell en annen sak! 

Anonymkode: 572da...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar meg gjerne et glass vin alene. Bare koselig. Gidder ikke drikke meg full, er ikke spesielt komfortabel med å være full og liker heller ikke å være fyllesjuk, men småbrisen kan jeg bli. Ser ikke noen problemer med det. Er ikke så ofte, men det er bare fordi behovet ikke er der, ikke fordi jeg har noe prinsipielt imot det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Alkohol er alkohol. Helsegevinsten (eller tapet) er det samme om man drikker alene eller med andre.

Anonymkode: 091c4...d24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dette kommer an på personlighet.  Noen koser seg mer, kansjhe gjerne kreative mennesker, i eget selskap. Så lenge man koser seg er det ikke verre å være full i eget selskap enn med andres. :)

Anonymkode: cf8ae...233

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være en berikelse om man trives i eget selskap, men hva det har å gjøre med seksualitet er beyond me.

Anonymkode: 44638...0dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bos43 skrev:

Da er man alkis

Noen kan være det uansett om en er alene eller sammen med noen, men man blir ikke alkoholiker hvis man tar seg noen glass og sitter/hopper/ligger/står alene i sitt eget hjem. Gjør man det hver dag blir det noe annet, men en gang i mellom er det jo bare bra å trives i eget selskap og ha et glass med noen % i og smånippe til bra musikk, netthyggeligheter, film, dans...kreativitet for den delen...eller bare å slappe riktig godt av en kveld.

P.S. Jeg drikker ikke selv, men opp med tommelen for dem som koser seg alene på det viset. :)  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke selv, men ser ikke forskjellen på å drikke seg full med et par venner og på å drikke seg full alene, så lenge man koser seg. Alkoholisme er mer enn å bare drikke seg full innimellom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...