AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Del Skrevet 21. november 2020 Hørte et uttrykk jeg aldri har hørt før i dag. Jeg og bilmekanikeren min var på vei til et lite sted på Hedmark, og han fortalte at der i området hadde de dette uttrykket, og det betydde noe sånt som at denne mannen var skummel og rar eller noe, og dette var noe man pleide å si om noen. Jeg fikk inntrykk av at uttrykket hadde oppstått fordi det faktisk var mange rare mennesker der. Noen som kjenner til uttrykket? Anonymkode: 58ec5...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Del Skrevet 29. november 2020 Ingen som har hørt dette før? Anonymkode: 58ec5...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Del Skrevet 30. november 2020 Er fra Hedmark og har aldri hørt dette som et fast uttrykk. Ville heller aldri brukt det på den måten du beskriver. Skulle jeg beskrive en mann som fæl ville jeg ment at han er slem og skikkelig ubehagelig. F.eks: "Per er en fæl mann. Han er voldelig mot kona si og mobber kollegaene sine. Møter du ham på butikken sprenger han i køen og kjefter butikkpersonalet huden full." Anonymkode: 22cbb...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå