Gå til innhold

Mindre kategorier med anonymmulighet


LilleMumi

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan man være anonym i så mange kategorier? Trenger man virkelig å ha anonymitet i eks hjem og fritid + hus og hage? Hver eneste tråd er fullt av masse anonyme brukere. Det ser ut som jodel til tider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, LilleMumi skrev:

Hvorfor kan man være anonym i så mange kategorier? Trenger man virkelig å ha anonymitet i eks hjem og fritid + hus og hage? Hver eneste tråd er fullt av masse anonyme brukere. Det ser ut som jodel til tider.

Hvis man legger ut bilder av noe man har laget, eller hjemmet sitt kan jeg forstå at man ønsker å være anonym, i den grad at ikke andre ting kan kobles til brukernavn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Diamant20 said:

Hvis man legger ut bilder av noe man har laget, eller hjemmet sitt kan jeg forstå at man ønsker å være anonym, i den grad at ikke andre ting kan kobles til brukernavn.

Da får man tenke over hva man legger ut isteden. Kanskje man troller litt mindre og er litt mer kritisk til hva man sprer på nettet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at AB skal forsvinne i alle underfora uten om barn og familie, samliv og kjærlighetsrelasjoner, vennskap og sosiale relasjoner, seksualitet og kropp og helse.

 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for innspill. Dette spørsmålet ble tatt opp for ikke lenge siden, viser til mitt svar der:

Vi tar med oss innspillene som kommer i denne tråden. Som det nevnes i tråden jeg viser til, er det er en kontinuerlig vurdering ut ifra aktivitet og antall regelbrudd. Det er ingen konkrete planer om å stenge for Anonymbruker i flere rom, men det er som sagt noe vi må kontinuerlig vurdere utfra aktivitet og regelbrudd.

Anglofil (teamleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er flott med dette forumet, en av de siste arenaer en kan være helt anonym. Redd det kan bli redusert til et sjefs-gjeng basert forum hvis muligheten blir fjernet. Forøvrig virker trolling å bli moderert bort bra . Hva er problemet med at folk kan være anonyme på hus og hjem..?? Hvis noen har problem med at kritikk/ulike synspunkter blir postet under anonym, så er ikke det grunn nok til å fjerne den IMO.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, heavyheart said:

Det er det som er flott med dette forumet, en av de siste arenaer en kan være helt anonym. Redd det kan bli redusert til et sjefs-gjeng basert forum hvis muligheten blir fjernet. Forøvrig virker trolling å bli moderert bort bra . Hva er problemet med at folk kan være anonyme på hus og hjem..?? Hvis noen har problem med at kritikk/ulike synspunkter blir postet under anonym, så er ikke det grunn nok til å fjerne den IMO.

Syntes ikke det er flott. Syntes det er sykt rotette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...