Gå til innhold

Usikker etter date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med en mann i flere uker, og vi snakker om alt mellom himmel og jord. Igår hadde vi vår første date hvor vi gikk en tur pga corona. Etter dette har han fortsatt å snakke som før, sa det var hyggelig og at han ønsker å invitere meg på middag med god vin. Er dette positivt og tegn på at han vil noe mer? Er redd han snakker med flere samtidig men har ikke noe grunnlag for dette. Har bare dårlige opplevelser fra før av. Han snakker aldri om noe seksuelt 

Anonymkode: 666b5...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres hyggelig ut! Ikke stress med at han evt snakker med flere. Det er veldig vanlig, men han har jo invitert deg på middag og vin. Si ja takk til det, og ta det derfra. Dere er ikke kjærester nå, så han kan godt treffe andre også. Det er lurt å ikke plage seg selv med grubling i startfasen i dating, men heller bare være åpen og nysgjerrig og se hva som skjer.

Anonymkode: a63ed...d5f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres hyggelig ut! Ikke stress med at han evt snakker med flere. Det er veldig vanlig, men han har jo invitert deg på middag og vin. Si ja takk til det, og ta det derfra. Dere er ikke kjærester nå, så han kan godt treffe andre også. Det er lurt å ikke plage seg selv med grubling i startfasen i dating, men heller bare være åpen og nysgjerrig og se hva som skjer.

Jeg orker ikke treffe noen som driver å treffer andre samtidig. Har selv gjort dette før og da blir man aldri kjent eller får til å fokusere på den ene personen. Man bli usikker på hvem som er best osv. I tillegg har vi snakket såpass mye 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke treffe noen som driver å treffer andre samtidig. Har selv gjort dette før og da blir man aldri kjent eller får til å fokusere på den ene personen. Man bli usikker på hvem som er best osv. I tillegg har vi snakket såpass mye 

Det er selvfølgelig et valg du kan ta, men du kan jo ikke bestemme over hans valg? Så da må du gjøre det klart og se om han er enig i at det bare er dere. Personlig synes jeg det er for tidlig å avtale etter 1.date, og jeg ville tro daten var litt desperat da. Det kan jo hende han ikke møter andre, kanskje bare skriver litt. Det er temmelig uskyldig.  Hvis dere er det rette, vil ikke det være noe farlig om han skriver litt med andre i denne fasen.

• Liker 2
Skrevet

Ta deg tid. At noen snakker med deg noen uker, går en tur med deg og vil ha deg på middag og vin er ikke grunnlag for å tenke at de er ute etter forhold. Ta ting over langs og bare skyld på korona for å unngå intimitet etter den middagen. Det kan vise seg smart. 

Anonymkode: fa055...305

Skrevet

Jeg ville vært skeptisk. Hvis det er sånn at han treffer mange, er han nok ikke til å stole på. Har han forsøkt seg på deg?

Anonymkode: b6a0a...89c

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg ville vært skeptisk. Hvis det er sånn at han treffer mange, er han nok ikke til å stole på. Har han forsøkt seg på deg?

Anonymkode: b6a0a...89c

Jeg vet ikke om han treffer flere, har ingen antydning til dette. Nei han har ikke prøvd seg og virker egentlig «skikkelig» sånn sett. Har lange samtaler o.l

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke om han treffer flere, har ingen antydning til dette. Nei han har ikke prøvd seg og virker egentlig «skikkelig» sånn sett. Har lange samtaler o.l

Ta det med ro, ikke stress. Bare lev livet og bli kjent med mannen. Kanskje er han mannen i ditt liv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta det med ro, ikke stress. Bare lev livet og bli kjent med mannen. Kanskje er han mannen i ditt liv? 

Ja men føler meg ikke trygg på han, mange likhetstegn fra min eks. Eksempel han er veldig pratsom, snill og bryr seg en dag - men neste dag bruker han lang tid på å svare, svarer kort osv. Han har bedt meg på date igjen på Torsdag men kjenner dette stresser meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja men føler meg ikke trygg på han, mange likhetstegn fra min eks. Eksempel han er veldig pratsom, snill og bryr seg en dag - men neste dag bruker han lang tid på å svare, svarer kort osv. Han har bedt meg på date igjen på Torsdag men kjenner dette stresser meg

Prøv å slappe av og gå på den daten. Hvis du får dårlig magefølelse etter å ha møtt han igjen, så får du heller snakke med han om det. Det kan godt hende at han er som din eks, men det kan være at han ikke er det også. Lurt å ikke stresse mer enn høyst nødvendig.

Skrevet
On 11/21/2020 at 8:25 PM, AnonymBruker said:

Har snakket med en mann i flere uker, og vi snakker om alt mellom himmel og jord. Igår hadde vi vår første date hvor vi gikk en tur pga corona. Etter dette har han fortsatt å snakke som før, sa det var hyggelig og at han ønsker å invitere meg på middag med god vin. Er dette positivt og tegn på at han vil noe mer? Er redd han snakker med flere samtidig men har ikke noe grunnlag for dette. Har bare dårlige opplevelser fra før av. Han snakker aldri om noe seksuelt 

Du må nok anta at han snakker med flere samtidig.

Anonymkode: c0e9f...28a

Skrevet

Du har ingen grunn til å være skeptisk. Du dikter opp problemer. Ikke rart at folk roter til livene sine. Jeeez...du inviteres ut, ha det hyggelig og ikke tenk for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...