Gjest Dr.Oetker Skrevet 7. januar 2021 #301 Skrevet 7. januar 2021 strynejenta skrev (Akkurat nå): De neste ukene kommer til å bli jævlig moro Blir interresant å se hva som skjer. Ser for meg Trump som raser nå etter å ha blitt blokkert fra Twitter
Frøkensina Skrevet 7. januar 2021 #302 Skrevet 7. januar 2021 Dr.Oetker skrev (1 minutt siden): De skulle bare stengt den permanent med en gang, men dette skal jo bli interessant på et vis 😅 4
Frøkensina Skrevet 7. januar 2021 #303 Skrevet 7. januar 2021 Dr.Oetker skrev (4 minutter siden): Blir interresant å se hva som skjer. Ser for meg Trump som raser nå etter å ha blitt blokkert fra Twitter Det gjør han garantert. 2
Anonymburker Skrevet 7. januar 2021 #304 Skrevet 7. januar 2021 Dr.Oetker skrev (20 minutter siden): Twitter har stengt Trump fra å tweete i 12 timer, og de to siste er sletta! Burde vært gjort for lenge siden, og permanent! 4
Anonymburker Skrevet 7. januar 2021 #305 Skrevet 7. januar 2021 strynejenta skrev (7 minutter siden): De neste ukene kommer til å bli jævlig moro Hadde vært den ultimate ydmykelse hvis han blir fratatt president-embetet før tiden. Tidenes verste statsleder i et vestlig land siden Adolf Hitler (hvis jeg ikke glemmer noen nå). 15
FryNor Skrevet 7. januar 2021 #306 Skrevet 7. januar 2021 Dr.Oetker skrev (5 minutter siden): Blir interresant å se hva som skjer. Ser for meg Trump som raser nå etter å ha blitt blokkert fra Twitter Han kommer til å rase som en trassig unge til den dagen han dør, som den narsissisten han er så kommer han aldri til å innrømme et tap. Men den hjernevaskede hillbilly-sekten som støtter han kan skape mye problemer, det er jo disse tullingene som sitter med våpen og er "preppet". 12
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #307 Skrevet 7. januar 2021 Expandable86 skrev (3 minutter siden): Hadde vært den ultimate ydmykelse hvis han blir fratatt president-embetet før tiden. Tidenes verste statsleder i et vestlig land siden Adolf Hitler (hvis jeg ikke glemmer noen nå). En i senatet forbereder å stille Trump for riksrett, med tanke på at det er risikabelt hva han kan finne på i de siste to ukene han er president....
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #308 Skrevet 7. januar 2021 Expandable86 skrev (5 minutter siden): Hadde vært den ultimate ydmykelse hvis han blir fratatt president-embetet før tiden. Tidenes verste statsleder i et vestlig land siden Adolf Hitler (hvis jeg ikke glemmer noen nå). Tja kan nok tilføre noen til på den lista der
Anonymburker Skrevet 7. januar 2021 #309 Skrevet 7. januar 2021 snipp80 skrev (1 minutt siden): En i senatet forbereder å stille Trump for riksrett, med tanke på at det er risikabelt hva han kan finne på i de siste to ukene han er president.... Ja, slik jeg har forstått kan man kun bli stilt for riksrett mens man er i embetet?
Anonymburker Skrevet 7. januar 2021 #310 Skrevet 7. januar 2021 snipp80 skrev (1 minutt siden): Tja kan nok tilføre noen til på den lista der Statsledere i vestlige land ETTER Hitler?
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #311 Skrevet 7. januar 2021 Expandable86 skrev (2 minutter siden): Ja, slik jeg har forstått kan man kun bli stilt for riksrett mens man er i embetet? Ja. Eneste måten å fjerne en president på.
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #312 Skrevet 7. januar 2021 Expandable86 skrev (1 minutt siden): Statsledere i vestlige land ETTER Hitler? Var det en spøk?
Anonymburker Skrevet 7. januar 2021 #313 Skrevet 7. januar 2021 snipp80 skrev (1 minutt siden): Var det en spøk? Hvem tenker du på da? Thatcher?
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #314 Skrevet 7. januar 2021 Expandable86 skrev (1 minutt siden): Hvem tenker du på da? Thatcher? Putin og Recep Tayyip Erdoğan for eks..
Anonymburker Skrevet 7. januar 2021 #315 Skrevet 7. januar 2021 snipp80 skrev (5 minutter siden): Putin og Recep Tayyip Erdoğan for eks.. Ingen av de landene regnes vel som vestlige. 3
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #316 Skrevet 7. januar 2021 Expandable86 skrev (1 minutt siden): Ingen av de landene regnes vel som vestlige. Jo det gjør de. De er en del av europa.....
Drizzt Skrevet 7. januar 2021 #317 Skrevet 7. januar 2021 Trump mistet kontrollen helt. Nå ber han folk gå hjem, men mange nekter å adlyde. Demokrater forbereder ny dokumentasjon for riksrett. En kvinne er død etter skudd i brystpartiet, mange er skadet, inkludert polititjenestemenn. Det er bra han ble utestengt fra Twitter for å ta seg en tenkepause. Er det Pence som tilkalte nasjonalgarden? Jeg trodde det var kun presidenten som kan gjøre det. 1
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #318 Skrevet 7. januar 2021 Expandable86 skrev (2 minutter siden): Ingen av de landene regnes vel som vestlige. Ikke Tyrkia så mye nei! Bare 3%.
Gjest snipp80 Skrevet 7. januar 2021 #319 Skrevet 7. januar 2021 Drizzt skrev (Akkurat nå): Trump mistet kontrollen helt. Nå ber han folk gå hjem, men mange nekter å adlyde. Demokrater forbereder ny dokumentasjon for riksrett. En kvinne er død etter skudd i brystpartiet, mange er skadet, inkludert polititjenestemenn. Det er bra han ble utestengt fra Twitter for å ta seg en tenkepause. Er det Pence som tilkalte nasjonalgarden? Jeg trodde det var kun presidenten som kan gjøre det. Ja jeg tenkte på det også! Hvorfor var de så trege med å rykke ut.....?
Drizzt Skrevet 7. januar 2021 #320 Skrevet 7. januar 2021 snipp80 skrev (1 minutt siden): Ja jeg tenkte på det også! Hvorfor var de så trege med å rykke ut.....? Nei, si det. Men jeg tenker på alle som ikke hadde munnbind på og ikke holdt avstand ... og covid-19. USA er også trege med vaksineringen slik Norge er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå