Anonymburker Skrevet 6. januar 2021 #281 Skrevet 6. januar 2021 Kan vel ikke regnes som et forsøk på statskupp dette her? Det er mer pøbler som gjør hærverk. I et diktatur er det kanskje nok å storme en bygning og presse ut den som har makten, men i et demokrati er ikke det mulig. Vi skal være sjeleglade for at Trump ikke fikk 4 år til, da hadde demokratiet vært tapt. 1
Anonymburker Skrevet 6. januar 2021 #282 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (19 minutter siden): Noe av det jeg ikke kommer over her er at det virker som flere instanser har hjulpet Trump, at militæret kanskje har stanset nasjonalgarden og at flere blant politiet på Capitol tok så lett på dette og noen hjalp de inn. Samtidig har flere politikonstabler blitt skadet og de har brukt tåregass både nå etter skumringen og tidligere i dag når det var lyst mot mobben. Kilder på det? I så fall er det jo skremmende.
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. januar 2021 #283 Skrevet 6. januar 2021 Dette kan da ikke føre til noe annet enn riksrett for Trump og anklager om landsforræderi. 14
Doge Skrevet 6. januar 2021 #284 Skrevet 6. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (1 minutt siden): Dette kan da ikke føre til noe annet enn riksrett for Trump og anklager om landsforræderi. Håper det fører til det. 2
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #285 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Kvinnen som ble skutt døde. Oops så jeg var sent ute. Går litt i surr med alt 🤪 Endret 6. januar 2021 av Frøkensina 1
Seshat Skrevet 6. januar 2021 #286 Skrevet 6. januar 2021 Expandable86 skrev (5 minutter siden): Kan vel ikke regnes som et forsøk på statskupp dette her? Det er mer pøbler som gjør hærverk. I et diktatur er det kanskje nok å storme en bygning og presse ut den som har makten, men i et demokrati er ikke det mulig. Vi skal være sjeleglade for at Trump ikke fikk 4 år til, da hadde demokratiet vært tapt. Det kan det nok regnes som, de var vel mer eller mindre oppfordret til det siden Trump holder på sine konspirasjonsteorier om valgfusk. 4
Gjest Dr.Oetker Skrevet 6. januar 2021 #287 Skrevet 6. januar 2021 Han fornekter seg ikke 😳 Kaller de for patrioter 😳
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #288 Skrevet 6. januar 2021 moon_child skrev (9 minutter siden): Trump er dessverre ikke alene om noe så skremt som dette. Mange etater var med på den galskapen. Kanskje dette er karma for amerikansk hyklarie og faenskapen de lager rundt om verden. https://twitter.com/PamKeithFL/status/1346939852198178816?s=20 Kanskje noen av de Trump har innsatt blant annet i Pentagon? Jeg liker ikke konspirasjonsteorier, men her må det være noen grunner til at Capitol ikke var sikret og til at politiet ikke arresterte noen.
Anonymburker Skrevet 6. januar 2021 #289 Skrevet 6. januar 2021 Trump var også inne i Kongressen i kveld. 1
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #290 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Expandable86 skrev (16 minutter siden): Kilder på det? I så fall er det jo skremmende. Nei jeg har ingen gode kilder utenom de videoene som ble postet i tråden her av at politiet tok vekk sperringer og slapp folk til foran Capitol og videoen av politiet som står inne i bygningene sammen med mobben og tar selfies. Ellers var det Outlander som sa at Pelosi ba nasjonalgarden i går om å komme uten at de gjorde det, og så leser jeg kommentarer fra folk i USA på Huffington post og twitter om at nasjonalgarden var klar til å komme, men stanset av militæret. Så aner ikke hva som stemmer bortsett fra videoene. Endret 6. januar 2021 av Frøkensina 1
Elaine Marley Skrevet 6. januar 2021 #291 Skrevet 6. januar 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #292 Skrevet 6. januar 2021 En kongressmann sa på vegne av Pelosi og kongressen at de skal dra tilbake og fullføre denne tellingen/prosessen i kveld når Capitol har blitt klarert. Det synes jeg er bra og modig gjort. 4
moon_child Skrevet 6. januar 2021 #293 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Kanskje noen av de Trump har innsatt blant annet i Pentagon? Jeg liker ikke konspirasjonsteorier, men her må det være noen grunner til at Capitol ikke var sikret og til at politiet ikke arresterte noen. Det er kjent fakta og ikke noe konspirasjonsteorie. Pentagon ville ikke sende national guard til å stoppe terror*stene. Jeg vet at ingen vil bli straffet for det som skjedd i dag men følger spent på hva Trump skal finne på nest. Han e gal man som har ingenting å tape. 2
malifika Skrevet 6. januar 2021 #294 Skrevet 6. januar 2021 USA er intet annet enn en eneste stor meth-lab mellom Mexico og Canada. Overhodet ikke overraskende at dette har skjedd. Men ufattelig trist for de som faktisk er oppegående å prøver og gjøre en forskjell. 5
Gjest Dr.Oetker Skrevet 7. januar 2021 #295 Skrevet 7. januar 2021 Twitter har stengt Trump fra å tweete i 12 timer, og de to siste er sletta!
strynejenta Skrevet 7. januar 2021 #296 Skrevet 7. januar 2021 CrystalGold skrev (1 time siden): Det er absolutt galskap, en kvinne ble drept på grunn av ikke bevist valgfusk. Jeg håper det får konsekvenser. Det var hennes eget valg å være med på å storme kongressen og prøve å klatre over barikkader når sikkerhetsvakter sikter på deg med våpen. Håper ikke sikkerhetsvakten får noen problemer på grunn av dette. 13
Frøkensina Skrevet 7. januar 2021 #297 Skrevet 7. januar 2021 Det var Pence som tilkalte nasjonalgarden og ikke Trump. I tillegg kalte Adam Smith (chairman armed services committee) Trump for en narsissistisk psykopat på CNN, noe som er helt korrekt. 11
strynejenta Skrevet 7. januar 2021 #299 Skrevet 7. januar 2021 Dr.Oetker skrev (Akkurat nå): Twitter: De neste ukene kommer til å bli jævlig moro 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå