AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #21 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Haha! Det er da ikke korona i smågodt eller i spadene! Dummeste jeg har lest, spiser godtesnop som aldri før. Anonymkode: e72db...022 De har funnet tarmbakterier i smågodt (3 av 4 steder de sjekket), så du er rimelig naiv hvis du ikke tror at virussmitte kan ligge nedi der.😬 Anonymkode: e5f11...71b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen Skrevet 23. november 2020 #22 Del Skrevet 23. november 2020 Unngått smågodt i løs vekt, men gått på noen boks smell når behovet har meldt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smiley99 Skrevet 23. november 2020 #23 Del Skrevet 23. november 2020 Ja, selv om man kanskje ikke burde det?? Handler sjeldent smågodt både før og etter corona kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #24 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg spiser ikke godteri, men ungen får smågodt på lørdager . Anonymkode: 535ac...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #25 Del Skrevet 23. november 2020 Har ikke spist smågodt siden barneskolen. Er det virkelig vanlig at voksne mennesker stapper i seg sånt? Anonymkode: 119cf...aa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #26 Del Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke spist smågodt siden barneskolen. Er det virkelig vanlig at voksne mennesker stapper i seg sånt? Anonymkode: 119cf...aa5 Ja, det er nok heller du som er sær. Anonymkode: d83bd...812 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. november 2020 #27 Del Skrevet 23. november 2020 yes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Martine Skrevet 24. november 2020 #28 Del Skrevet 24. november 2020 Jaaaa!! gjort det en del ganger nå siden mars, fortsatt ikke blitt smittet;) viktig å kose seg litt ekstra i disse tider! i de fleste butikker hvor jeg bor har de lagt en antibac dispenser foran smågodthyllene og vennina mi som jobber i butikk fortalte at de bytter ut alle smågodt skjeer tre ganger til dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilda Skrevet 24. november 2020 #29 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg har spist smågodt hele tiden da jeg er helt avhengig, uavhengig av corona eller ei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #30 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Haha! Det er da ikke korona i smågodt eller i spadene! Dummeste jeg har lest, spiser godtesnop som aldri før. Anonymkode: e72db...022 Jo Du må gjerne forklare hvordan du mener at smågodt er spesielt mtp at virus ikke overlever på det, når det overlever på alle andre overflater i mange, mange dager. Tror du at smågodtet er satt inn med et spesielt virus-drepende stoff, kanskje? Anonymkode: 4a5b1...760 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PassionatePatti Skrevet 27. november 2020 #31 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg har ikke turt å kjøpe smågodt i løsvekt siden coronaen ringte inn, men blir jeg fysen, kjøper jeg en pose med Godt & Blandet eller noe tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #32 Del Skrevet 30. november 2020 Ja og har gjort det hele veien siden mars Anonymkode: 78d91...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 30. november 2020 #33 Del Skrevet 30. november 2020 Ja, det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå