Gå til innhold

Kjøper dere smågodt i disse dager?


Ellasnella

Anbefalte innlegg

Altså hvis du pleier å kjøpe det ellers, gjør du det også nå i disse coronatider?

Har hatt lyst på smågodt siden mars, hehe. Men tenker at man er ganske utsatt med smitte når mange bruker spadene osv. 

Bor i et område med mye smitte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spist smågodt hele perioden. Holde r spaden med genseren rundt og håper på det beste. 

Anonymkode: 6f80a...b48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper smågodt, har gjort det stort sett hver helg siden det ble lov igjen. Du kan ta med deg hanske som du tar på deg når du skal ta i spaden. 

Anonymkode: 17f51...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg. Om jeg mister en bit på butikkgulvet, slenger jeg den ned i gotteposen min. 

Anonymkode: f8e82...85c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt smågodt siden desember i fjor. Hatt lyst på lenge, men har ikke villet kjøpe det enda, selv om jeg bor i en kommune med lite smitte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har brukt brødskjæremaskinen helle tiden😅 Blir vel litt det samme, spiser ikke smågodt.

Anonymkode: 94e1f...f5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjøpte for første gang siden mars i går. De holdt på å fylle opp med ferskt godteri samtidig som de rengjorde, så da tok jeg sjansen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lever helt normalt innen restriksjonene, lager ikke ekstra, regler for meg selv. 

Anonymkode: 1c20d...4e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke glad i smågodt, men fristet faktisk idag så jeg kjøpte en liten pose. Er ikke noe mer utsatt for smitte ved å ta på spadene enn det man er for å ta på handlekurvene for eksempel. Butikker som tar smittevern på alvor rengjør disse tingene regelmessig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågodt er godt, men dyrt, så blir ikke mye .

Oftest litt krokodiller og litt sånt gummiting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist smågodt i hele coronaperioden så lenge det har vært åpent for salg. Beste jeg vet! 

Anonymkode: 93858...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bor i ett område med mye smitte,men smågodt har jeg kjøpt hele tiden 🙂Er ikke så bekymret for og bli smittet akuratt av den grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det senest i går. Lever fortsatt.

Anonymkode: 89b72...fcc

Noe annet hadde vært rart... Ingen som spurte om inntak av smågodt var synonymt med død etter 24t

Anonymkode: 526d9...c00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så har vi kjøpt hele esker med smågodt, som da ikke er åpnet. Har 2 barn, og da har vi bare lørdagsgodt en god stund framover. 

Anonymkode: 53218...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser smågodt ja! Av og til har jeg handlet så tidlig at jeg må spørre etter skjeene, da de nå rengjøres skikkelig hver dag. Så anser ikke smågodt som farligere enn handlevogner/kurvene 😊

Anonymkode: c52f2...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke kjøpt det, nei, for jeg har jo sett hvordan folk oppfører seg. 

Små unger som står og graver nedi med hendene. Nyser og hoster mens lokkene er åpne. Voksne folk som ikke oppfører seg mye bedre. 

Jeg bor i Bergen, hvor det er mye smitte, og det er uaktuelt å kjøpe smågodt så lenge smittesituasjonen er slik den er nå. Dessverre :( 

Anonymkode: 4a5b1...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper og spiser smågodt akkurat like ofte eller sjelden som før corona. Har ingen betenkeligheter med det 🤤
 

Har dog kun kjøpt det i kommuner/områder med praktisk talt null smitte. Men - hadde det vært farlig, så ville det nok vært stengt fortsatt.

Anonymkode: d83bd...812

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellasnella skrev (På 21.11.2020 den 12.45):

Altså hvis du pleier å kjøpe det ellers, gjør du det også nå i disse coronatider?

Har hatt lyst på smågodt siden mars, hehe. Men tenker at man er ganske utsatt med smitte når mange bruker spadene osv. 

Bor i et område med mye smitte.

Haha! Det er da ikke korona i smågodt eller i spadene! Dummeste jeg har lest, spiser godtesnop som aldri før.

Anonymkode: e72db...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...