Gå til innhold

Ny type, heftig orgasme på han.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ut som du er heldig👍 Noen råd for å få typen til å komme enda hardere og lengre? Er eksprimentell og prøver ut enda deiligere ting på han💫

Anonymkode: 98d1d...370

Binde han fast og tease/edge han i evigheter. Ellers bare generell utforsking. Alle har individuelle tenningsmønster, og gjennom å utforske det meste med poeng sinn blir det fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er en orgasme hvor nytelsen og euforien går gjennom hele kroppen. Hvor alt bare er nytelse.

For meg er det så intenst at jeg må holde tak i kjæresten så jeg ikke skader oss, da det kan komme sterke rykninger. Noen ganger kan det være 'for mye' for meg slik at jeg nesten kobler ut.

Er som MDMA-rus med en dash LSD. 

 

Har lært meg det gjennom å eksperimentere selv. Bygger opp orgasmen, men stopper før det går for meg, før jeg fortsetter. Etter lang nok tid er den endelige orgasmen en eksplosjon.

Føler den også er sterkere enn flere orgasmer på kort tid (man kan også lære seg det). 

Det er stort sett sånn jeg opplever orgasme, noe som har fått meg til å undre meg over hvorfor man ofte får lese at det er så nedtur med damer som «bare kommer en gang og bruker tid på det, så gøy med den nye dama som kommer mange ganger».

Jeg hadde nok faktisk kastet opp/besvimt eller noe av mange slike orgasmer på kort tid. 

Og jeg KAN komme flere ganger men da svakere - det er ikke like givende for min del. Da er det mer lokalt. 

Selv vil jeg heller ha den ene som er i hele kroppen og varer lenge. 

Anonymkode: c0f67...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Truffet ny type og hadde sex for første gang for et par dager siden. Det var veldig positivt, men opplevde det helt annerledes enn med andre erfaringer. Det virket som han fikk orgasmer helt ut av en annen verden i en helt annen dimensjon. Han kom flere ganger også, men det som var annerledes, det var så voldsomt, varte lenge, sikkert to minutter, mye og høy lyd og kroppen rykket og ristet skikkelig mye, nesten litt skremmende. Trodde først han faket, men det går ikke an å fake så ekte.

Andre erfaringer? Tenkte jeg var veldig god med han, men tenker også, kan han ha gener eller noe, som gjør at han får ekstra kraftige orgasmer? Litt rart å ikke opplevd dette tidligere, menn som stort sett det kommer et lite grynt så er det over.

Anonymkode: 98d1d...370

Hvor gammel er han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gyllen skrev:

Hvor gammel er han? 

Skrev ikke det. Han er 23, hvordan det?

Anonymkode: 98d1d...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Binde han fast og tease/edge han i evigheter. Ellers bare generell utforsking. Alle har individuelle tenningsmønster, og gjennom å utforske det meste med poeng sinn blir det fantastisk. 

Han fikk en omgang han sent glemmer, bandt han og teaset han i 2 timer, den orgasmen glemmer han aldri, holdt i flere minutter før kroppen hans roet seg💫

Anonymkode: 98d1d...370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at det kan vare lenge, og i tillegg har sex med noen som er veldig god så er det ikke rart. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Warrior skrev:

Det er ikke uvanlig at det varer lenge, og i tillegg har sex med noen som er veldig god så er det ikke rart. 

Tenker du orgasmen eller sexen?

Tidligere i dag teaset jeg typen i 2 timer, orgasmen varte flere minutter.

Har ikke vært borti menn som får orgasmer som han gjør, men det tok helt av da jeg teaset han lenge.

Anonymkode: 98d1d...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du orgasmen eller sexen?

Tidligere i dag teaset jeg typen i 2 timer, orgasmen varte flere minutter.

Har ikke vært borti menn som får orgasmer som han gjør, men det tok helt av da jeg teaset han lenge.

Anonymkode: 98d1d...370

Mente det er ikke uvanlig at orgasmen kan vare lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Warrior skrev:

Mente det er ikke uvanlig at orgasmen kan vare lenge. 

Gjorde det på han i dag, skikkelig lenge også. Jeg har aldri tidligere opplevd at menn har fått sånne langvarige orgasmer før, gjerne over på type 30 sek.

Anonymkode: 98d1d...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er stort sett sånn jeg opplever orgasme, noe som har fått meg til å undre meg over hvorfor man ofte får lese at det er så nedtur med damer som «bare kommer en gang og bruker tid på det, så gøy med den nye dama som kommer mange ganger».

Jeg hadde nok faktisk kastet opp/besvimt eller noe av mange slike orgasmer på kort tid. 

Og jeg KAN komme flere ganger men da svakere - det er ikke like givende for min del. Da er det mer lokalt. 

Selv vil jeg heller ha den ene som er i hele kroppen og varer lenge. 

Anonymkode: c0f67...4b9

Sant, blir veldig intenst, typen svimte av da han fikk veldig lang orgasme tidligere i kveld. 

Anonymkode: 98d1d...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...