Gå til innhold

Hvilket navn er finest av disse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er litt uenige om navn til tvillingjentene våre. Har bestemt oss for Hedda til hun ene, men usikker på navn nr 2. Navnene vi har på lista vår er Eiril, Eira, Elida, Tiril, Ada og Alvilde. Hvilket av disse hadde du valgt? Tips til navn i samme gate? :) Vi liker også Ella og Alma, men føler de begynner å bli "oppbrukt"..

Anonymkode: 647fc...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hedda og Alvilde. Litt tungt, men stilfullt. Ble sikkert til bare "Vilde" som kallenavn i hverdagen.
                                                                :babysmokk:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal ha èn tvilling med veldig vanlig navn og en med et uvanlig ett. Gjør det mer likt. Men Hedda og Alma synes jeg funker. 

Anonymkode: d7f7a...87b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedda og Eiril (men jeg synes det er penest skrevet med dobbel l - Eirill, da unngår man at folk uttaler det med trykk på siste stavelse).

Anonymkode: 3f1ca...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller tatt Eirin enn Eiril.

ellers syns jeg Ada og Alma er fine.

Anonymkode: 2832d...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine navn på lista deres 😊 Jeg synes Alma og Hedda var den fineste kombinasjonen. Alvilde er også nydelig, men litt tungt sammen med Hedda.. 

Anonymkode: b7859...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i alle fall du skal droppe de navnene som slutter på -da hvis det er sikkert at den ene skal hete Hedda. Det høres litt harry og rart ut med to slike navn.

Hedda og Alvilde klinger bra i mine ører.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er litt uenige om navn til tvillingjentene våre. Har bestemt oss for Hedda til hun ene, men usikker på navn nr 2. Navnene vi har på lista vår er Eiril, Eira, Elida, Tiril, Ada og Alvilde. Hvilket av disse hadde du valgt? Tips til navn i samme gate? :) Vi liker også Ella og Alma, men føler de begynner å bli "oppbrukt"..

Anonymkode: 647fc...0fa

Jeg liker best Elida og Eira :) 

Hva med Alva, Agnes, Edwina, Alida/Alina?

Anonymkode: a72af...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...