AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 I dag har jeg opplevd noe rart inni øret mitt. Jeg pusset nesen min og vanligvis får jeg da et lite trykk i ørene. Men i dag var det som om det var en lekkasje i det ene øret og luften kom ut. Jeg er ikke noe forkjølt egentlig, har hatt litt rennende nese med klar snørr i mange måneder. Jeg syntes det var så rart så jeg har gjort slik jeg gjør på fly, holdt meg for nesen og blåst. Da kommer det fortsatt luft ut, høres ut som det er en lekk ventil. Noen som vet hva som er årsaken til slik? Jeg har ikke smerter. Anonymkode: e9eb7...785
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Hull i trommehinnen. Anonymkode: db9a1...d1f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hull i trommehinnen. Anonymkode: db9a1...d1f Min første tanke og Anonymkode: 1d590...015 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Ta deg en røyk og se om det kommer ut på siden av hodet ditt.....😂 Anonymkode: db9a1...d1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå