Gå til innhold

Hvor mye kostet boligen du bor i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Betalte 3.6 mill i 2013. 200kvm enebolig, dobbelgarasje og tomt på ca 700kvm i boligfelt rett utenfor sentrum i by i Vestfold. Bygget i 2008. 

Anonymkode: 3ba43...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7,2 i fjor. 85 kvm rekkehusleilighet med eldre standard og stort behov for oppussing. Østre Bærum. Bruker 12 min til kontoret mitt inne i byen, stille og rolig boligstrøk. Fantastisk utsikt. Betalte for beliggenheten, og ikke for selve boligen. 

Anonymkode: 369a1...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,2 mill. Kjøpte i 2009.  50 tallshus som er bygget på.  Er 187 kvm. Pusset opp kjøkken, kjeller, stue og byttet ut 6 vinduer.   Bor i  en mellomstor by på Østlandet.  Stor hage.  Tror det er verdt rundt 3,5 mill nå. 

Anonymkode: ffddf...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boligen kostet 4 700 000 da den ble kjøpt for 8 år siden. Idag er den verdt i overkant av 12 000 000, etter oppgradering og betydelig utbygging. Toppleilighet sentralt på vestkanten i Oslo.

Anonymkode: fb096...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To millioner. Halvpart av tomannsbolig i Porsgrunn. Nå er den kanskje verdt ett par hundre tusen mer. 

Anonymkode: 7d9a6...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 millioner for 105kvm i halvpart av tomannsbolig i Skien. 

Anonymkode: ff4b6...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 2,5 mill for 8 år siden. Vertikaldelt, 150 kvadrat og litt under 1 mål tomt. By i Nordland, bruker vel 10 min å gå til sentrum.

Vil anta jeg får ca 3,5 - 4 mill om jeg skulle selge i dag. Både på grunn av generell prisstigning, men også grunnet oppgradering av både hus og uteområde. 

Anonymkode: ad101...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygde hus for 15 år siden. Kostet da 2.7. Er nå verdt 5.5 ca. 1 mål tomt. Landlig til 45 min fra Oslo. Mellomstor villa, deilig kveldssol og utsikt:)

Anonymkode: b30e4...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 2,4 millioner for en enebolig på 100 kvm i 2016. Har renovert huset, bl.a kjøkkenet og det ene badet, med kvalitetsmaterialer, så regner med at det har gått opp i verdi. Ligger halvannen time fra Oslo.

Anonymkode: 7b9c1...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tomannsbolig (vertikaldelt) på 175 kvadrat i en bygd rett utenfor Oslo. 3,4 mill i 2019.

Anonymkode: 76e87...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2.8 mil, sentrum av Stavanger sånn cirka. 70 kvm og 2 soverom. Leilighet i borettslag.

Anonymkode: 63efa...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte ca 4,2 mill for ti år siden. Enderekkehus på 170 Kvm med flere uteplasser og garasjeplass. Bergen sør/fana. Basert på naboer som har solgt er det verdt en del mer i dag.

Anonymkode: 2fbea...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.9 mill i 2016. Enebolig fra 1958 på 140kvm med 2 mål tomt. 4 km fra sentrum til en innlandsby. 
Pusset opp og bygget litt på. Er nå verdt 3,5 mill og er 180 kvm. 

Anonymkode: c57f6...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

8,275,000,- Enebolig i Haugesund.

Anonymkode: 93702...87d

Hvilket år? Søre bydel går jeg ut fra? 

Anonymkode: a47a4...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...