Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte drikker du alkohol og drikker du vanligvis så mye så du blir full? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker alkohol to til tre ganger i uken, men det er relativt sjeldent at jeg drikker så mye at jeg blir full. Hva med deg?

Anonymkode: 6760c...775

Skrevet

Fredag og lørdag. Blir lett brisen. 

Anonymkode: a25e6...356

Skrevet

Ca 2 ganger i måneden, 1-2 glass. Liker ikke rus lenger, men da jeg var i 20-årene var jeg gjerne ute hver helg. 

Anonymkode: f08e6...b24

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikker alkohol to til tre ganger i uken, men det er relativt sjeldent at jeg drikker så mye at jeg blir full. Hva med deg?

Drikker nok litt for mye hver helg, som regel er det alkohol hver helg men det finnes unntak. Når jeg drikker drikker jeg meg ordentlig full, jeg er vel nesten den som blir fullest hver gang 😅

• Liker 2
Skrevet

Drikker kanskje en øl annenhver uke. Har ikke vært full siden februar. 

Skrevet
14 minutter siden, pia mater skrev:

Drikker kanskje en øl annenhver uke. Har ikke vært full siden februar. 

Savner du ikke å være full? 

• Liker 1
Skrevet

Hver helg, men aldri mer enn 1 flaske vin. 

Anonymkode: a5300...7a7

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 8bec0...1c0

Skrevet

Aldri

Anonymkode: e9a41...e33

Skrevet

Blir drikking på meg nå om ikke lenge med en kamerat, kjedelig med denne coronaen, da får man ikke festet slik som ønskelig. 

Ser virkelig frem til gode gamle fyllefester igjen! 

• Liker 1
Skrevet

Et par ganger i året. Kommer litt an på hva som skjer. Prøvd å ikke drikke en stund, og prøver å drikke minimalt, men drikker på jobbfester og kanskje om jeg dater en veldig heit fyr 😅 men jeg føler liksom at kvelden og selskapet må være verdt det!

Anonymkode: 48c1d...945

Skrevet
38 minutter siden, Galdhøpiggen skrev:

Savner du ikke å være full? 

Hmm kanskje litt. Savner derimot ikke dagen derpå. 🤷🏻‍♀️ 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et par ganger i året. Kommer litt an på hva som skjer. Prøvd å ikke drikke en stund, og prøver å drikke minimalt, men drikker på jobbfester og kanskje om jeg dater en veldig heit fyr 😅 men jeg føler liksom at kvelden og selskapet må være verdt det!

Anonymkode: 48c1d...945

Hvorfor drikker du om du dater en veldig heit fyr da? For at han vil det eller at du føler kommunikasjonen osv blir bedre med litt alkohol innabords? 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, pia mater skrev:

Hmm kanskje litt. Savner derimot ikke dagen derpå. 🤷🏻‍♀️ 

Jeg er utrolig heldig der, jeg blir nesten aldri dårlig dagen etter uansett hva jeg drikker, ikke hodepine, ikke kvalm, kroppen er faktisk helt 100% det må ha vært guds gave til meg selv om han ikke liker brennevin og det å drikke seg drita 😂

• Liker 1
Skrevet

Var veeeldig sjeldent. Aldri vært full i mitt liv, bare små brisen. Oppvokst med halv slekt som ofte hadde øl i hånda, så alkohol var liksom aldri noe spennende. De måtte nesten tvinge det på meg i russetia.

Men nå drikker jeg litt oftere. Liker å kose meg med cider eller vin nå og da i helgene sammen med typen. 

Skrevet
10 minutter siden, Nidarosen skrev:

Var veeeldig sjeldent. Aldri vært full i mitt liv, bare små brisen. Oppvokst med halv slekt som ofte hadde øl i hånda, så alkohol var liksom aldri noe spennende. De måtte nesten tvinge det på meg i russetia.

Men nå drikker jeg litt oftere. Liker å kose meg med cider eller vin nå og da i helgene sammen med typen. 

Frister det ikke litt å bli ordentlig full en gang? Kunne ønske jeg var litt mer som deg, men jeg bare elsker å bli drita rett og slett.

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Galdhøpiggen said:

Drikker nok litt for mye hver helg, som regel er det alkohol hver helg men det finnes unntak. Når jeg drikker drikker jeg meg ordentlig full, jeg er vel nesten den som blir fullest hver gang 😅

Hehe, jeg føler det skal litt vel mye alkohol til for å bli ordentlig full, så lommeboka tillater det ikke 😂
Men er moro med en fest da, høres ut som du har det gøy (håper i hvert fall det!)

Skrevet
Akkurat nå, Galdhøpiggen skrev:

Frister det ikke litt å bli ordentlig full en gang? Kunne ønske jeg var litt mer som deg, men jeg bare elsker å bli drita rett og slett.

Har jo vurdert det med venner, men jeg er rett og slett redd for det. Har opplevd så mange fulle voksne i min oppvekst at tanken på å være full (eller å miste kontroll) er langt utenfor min komfort sone. Rett og slett ubehagelig for meg å være rundt veldig fulle mennesker å. Takler brisen, men allerede der blir jeg skeptisk.

Syns ikke det er noe galt i å like å bli full, hvis man føler det er trygt, men for meg går det bare ikke. Kan vell si jeg ønsker jeg ikke var å redd og heller var som deg. Det er både bra og dårligere sider av begge. Du har sikkert opplevd mye morsomt, men kanskje også ting som ikke er fult så morsomt? Mens jeg sjeldent har historier å fortelle, føler meg kanskje litt kjedelig, men har i vært fall tatt livet helt rolig, og trives med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...