AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Hei, Jeg opererte nylig bort visdomstann nr. 3 og 4. Trodde alt skulle gå fint, men selvfølgelig gjorde det ikke det. Det var problemer med den ene tannen de mente skulle gå helt problemfritt. Problemet er at det er et hull opp til bihulen på den ene siden, så hvis jeg nå snyter meg vil snørret havne i munnen min i stedet for i nesen. Tannlegen virket som om hun hadde dårlig tid, så jeg rakk ikke å stille noen spørsmål. Har bare ny kontrolltime om to uker. Jeg føler jeg har gjort alt "rett slik hun ba meg om", så skjønner ikke at det skal være min feil, men ok. Hva burde jeg gjøre/ikke gjøre i to uker nå?? Jeg vil at dette skal gå bra asap, slik at jeg kan feire jul med familien min... Anonymkode: 48eac...044
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Jeg hadde sendt e-post til tannlegen min. Noe jeg bruker å gjøre når ting oppstår. Tannlegen svarer meg alltid mellom mandag-fredag. Anonymkode: f2b97...810
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå