Gå til innhold

Burde jeg teste meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greia er at jeg hovedsakelig går gjennom sorg. Først døde farfaren min for 3 måneder siden, og nå skal en utenfor familien, men en veldig god venn av min familie dø om kort tid. Jeg kjenner jeg blir dårlig av dette. Hele 2020 er til å grøsse av. I går satt jeg å grøsset og kaldsvetta i to timer. Formen min er ikke akkurat til å skryte av. Almennformen er dårlig, men ikke feber eller noe. Jeg bare føler meg ekstremt sliten, vondt i hode og har en kjempe vond følelse i meg. Uro i tarmen blandt annet. 

Jeg vet jo at sorg kan slå ut fysisk. Men jeg har ingen symptomer på forkjølelse, det er bare at almennformen ikke er på topp og at jeg er ekstremt sliten. Burde jeg likevel teste meg for korona?

Anonymkode: 4a9f8...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 4952e...7e2

Skrevet

Ja, test deg. Det skader ikke, det er nok ressurser til å teste, og i verste fall må du stå litt i kø, noe som går fint.

Bare å kjøre på med test, så får du i hvert fall litt ro i tankene på den fronten.

Anonymkode: 2fd76...09c

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som du trenger å teste deg for korona spesifikt, men at du bør ta godt vare på deg selv psykisk og fysisk i denne tiden som høres veldig tung ut for deg ville jeg absolutt gjort ❤️ 

Skrevet

Nei. Høres ikke ut som at du har covid. Virker heller som at du har fått en fysisk sorgreaksjon.

Føler med deg da jeg vet hvor tøft det er å miste noen man er glad i.

Skrevet

Du bør teste deg, kollegaen min hadde samme symptomer og testet positivt

Anonymkode: 2ca74...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...