AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Jeg får beskjed om at support til dette vil opphøre i år og at om jeg ikke har bruk for det bør jeg avinnstallere det, men trenger jeg det egentlig uten at jeg har tenkt over det? Anonymkode: 1ff21...6bd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Brukes blant annet til å spille av video i nettlesere. HBO Nordic brukte den løsningen (vet ikke om de gjør det lenger). Google har sin egen løsning som brukes de fleste steder og dermed sender info tilbake til google om hva folk ser på. NRK Nett-tv bruker dette. Det er ikke gratis å se nett-tv. Man betaler med informasjon om seg selv slik at blant annet google og facebook kan samle data om deg og målrette reklame slik at de kan forutse hva du kommer til å kjøpe før du vet at du har et behov selv. De vet alt om deg med andre ord. Anonymkode: ad6f6...a5a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Jaha, jo jeg vet jo at vi dessverre blir overvåket, men trenger jeg dette for å se youtube, nrk-tv eller netflix? Jeg aner ingenting om sånt. Anonymkode: 1ff21...6bd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jaha, jo jeg vet jo at vi dessverre blir overvåket, men trenger jeg dette for å se youtube, nrk-tv eller netflix? Jeg aner ingenting om sånt. Anonymkode: 1ff21...6bd Nei, du trenger ikke flash player for å se hverken youtube eller nrk-netttv, men du trenger en plugin. Hvis du bruker windows eller os x kan du bruke google chrome eller firefox nettleser så har du alt du trenger uten at du trenger å gjøre noe spesielt. Ville dog å ha avinstallert adobe flash siden det tar opp plass og er et potensielt sikkerthets hull. Her er en guide for hvordan du kan avinstallere flash https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html Anonymkode: ad6f6...a5a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå