Gå til innhold

Eksen hans har skjermbilde av at han savner henne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usikker på om jeg bør løpe eller ha tålmodighet og se hvordan det spiller seg ut. Situasjonen er som følger;

Dater en kar på åttende måned nå. Han har gjort en innsats for å sørge for å introdusere meg til alle hans venner og han inkluderer meg automatisk på alle events, middager o.l. Han er ekstremt omtenksom på alle måter og viser meg kjærlighet og omtanke også i offentlighet.

Han har et barn med eksen, hun flyttet til sitt hjemland da de gjorde det slutt i graviditeten. Han var singel i et halvt års tid. Hun er bipolar og brukte endel rus (hun stoppet da hun flyttet hjem da rus er umulig å få tak i der hun er). Hun var voldelig og verbalt mishandlende mot ham, både i hjeet og på fester foran vennene deres. De hadde kontakt fram til han begynte å date meg, han informerte om at det var noen men at det ikke var blitt noe seriøst. Da vi begynte å dukke opp på bilder sammen blant felles venner og bekjente, nektet hun all kontakt videre og hun nekter å la ham vite noe om datteren sin. Hun har ved et par anledninger sendt forferdelige meldinger til meg og til han. 

I dag mottok jeg en screenshot av en felles venninne av meg og henne hvor han tydeligvis har sendt en e-post til henne hvor det står: «Jeg savner deg. Hvordan har xxxx (navnet til barnet) det?»

Eksen bad vår felles venninne om å ikke vise til noen, og venninnen min bad meg ikke konfrontere. En del av meg tenker at det kan være noe eksen har faket for å få meg til å gjøre det slutt, men det er kanskje naivt av meg. Det gjør vondt å tenke at han kan ha skrevet det og jeg har lyst til å snakke med ham om det. Hvis han har skrevet det føler jeg at jeg kanskje bør kaste inn håndkleet.

Hva hadde dere gjort og hvordan hadde dere reagert i dette scenarioet? 

Anonymkode: d165a...ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon er veldig viktig. Jeg hadde tatt det opp på en rolig måte. Spør, er det lenge siden du har snakket med XX ? Jeg har fått innsyn i en screenshots. Stemmer dette osv

• Liker 6
Skrevet

Så vanskelig, han kan jo like så godt juge om du konfronterer han. Hva sier magefølelsen din?

Anonymkode: c862f...28d

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han sier han savner henne bare for at hun skal svare/han får kanskje vite hvordan det går med barnet?

Anonymkode: cbb0c...ae3

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kanskje han sier han savner henne bare for at hun skal svare/han får kanskje vite hvordan det går med barnet?

Ja, den tanken slo meg også. Det kan hende, men om det var meg ville jeg isåfall kommunisert det med kjæresten i forkant, av respekt.. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Så vanskelig, han kan jo like så godt juge om du konfronterer han. Hva sier magefølelsen din?

Anonymkode: c862f...28d

Den føles ikke så god dessverre. 

Skrevet
39 minutter siden, Jessic_a skrev:

Kommunikasjon er veldig viktig. Jeg hadde tatt det opp på en rolig måte. Spør, er det lenge siden du har snakket med XX ? Jeg har fått innsyn i en screenshots. Stemmer dette osv

1 screenshot !

2 eller flere screenshorts !

You welcome.

Anonymkode: 4eba0...64e

• Liker 1
Skrevet

Stakkars fyr. En riv ruskende gal eks som nekter han kontakt med barnet sitt, og en ny kjæreste som krisemaksimerer en tilsynelatende bagatell, spesielt tatt konteksten i betraktning. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1 screenshot !

You welcome.

Vi er i Norge, så om du først skal pirke, så heter det skjermbilde.  

Ikke heter det screenshorts heller, det heter screenshots. 

Uansett. Jeg hadde konfrontert kjæresten rolig, om jeg var deg, ts. Du vet ikke helt hva som har skjedd her, og jeg tror det kommer til å spise deg opp innvendig, om du ikke snakker med han. 

Ønsker deg alt godt ❤

Anonymkode: 50df8...922

• Liker 9
Skrevet

Det går jo faktisk an - og er til og med lov - å savne noen man tidligere har hatt et nært forhold til uten at det betyr at man egentlig vil tilbake dit man var eller angrer på et brudd. At han er en gid kjæreste både offentlig og privat burde veie mye tyngre enn en screenshot eksen og en venninne går inn for å vise deg, uavhengig av om den er ekte eller ikke.

Anonymkode: af1b3...964

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i Norge, så om du først skal pirke, så heter det skjermbilde.  

Ikke heter det screenshorts heller, det heter screenshots. 

Uansett. Jeg hadde konfrontert kjæresten rolig, om jeg var deg, ts. Du vet ikke helt hva som har skjedd her, og jeg tror det kommer til å spise deg opp innvendig, om du ikke snakker med han. 

Ønsker deg alt godt ❤

Og det heter heller ikke 'you welcome', det heter 'You're welcome'.

Så ja, som du selv ser, alle gjør feil :)

• Liker 6
Skrevet

Hvis hun er bipolar og har lett for å "tilte", kan det jo hende han har skrevet "jeg savner deg" for å stryke henne med hårene og godsnakke, for å få litt nytt om datteren sin? Han gjør vel alt for å ikke irritere henne eller få henne til å klikke på nytt.

• Liker 3
Skrevet

Han prøver å smiske for å få info om dattera si. 

Anonymkode: 7a03e...0b4

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 screenshot !

You welcome.

You’re welcome 

Anonymkode: 2ea1d...8f4

• Liker 2
Skrevet

Så ivrige alle er til å bortforklare! Hva med den mest åpenbare forklaringen, nemlig at han faktisk savner henne!

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ivrige alle er til å bortforklare! Hva med den mest åpenbare forklaringen, nemlig at han faktisk savner henne!

Savner dama som ikke lar ham se sin egen unge? 

Anonymkode: 7a03e...0b4

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

You’re welcome 

😅 Tenk å snuble på den steinen du forsøker å kaste på andre. Takk for at du korrigerer den som korrigerte meg

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 screenshot !

You welcome.

🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 5db26...f2c

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte det samme. Er de i konflikt, går det fort at hun kutter ham helt når det gjelder kontakt med barnet. Da er det smart å smiske litt og si ting man egentlig ikke mener eller føler ... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...