Gå til innhold

trenger personlig assistent


pappa messi

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen. Jeg tenker at jeg skal lage meg en meme bruker på instagram, men jeg er veldig opptatt med mannen min og jobben min, så spørs om jeg rekker så mye da. Men så tenkte jeg på å skaffe meg en personlig assistent som kanskje kunne hjelpe meg litt med å poste og å reklamere for den. selvfølgelig lager jeg memene. trenger ikke å møtes jeg bare sender memene så kan du gjøre resten hvis jeg ikke får tid. :)

håper det passer, og at det ikke er for mye å be om

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan!!:herremann: jeg er en 22 år gammel student som er 8 måneder gravid, så jeg har ikke mulighet til å gjøre noe. jeg sitter bare hjemme i leiligheten min i asker alene, siden vet jo aldri når den fine ungen kommer. jeg har nettopp fått meg en ny brødmaskin, så det hadde vært gøy om du kunne lage en meme om den. håper at du svarer! meg og babyen min venter:gravid:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kjetil + hagbart<3 skrev:

jeg kan!!:herremann: jeg er en 22 år gammel student som er 8 måneder gravid, så jeg har ikke mulighet til å gjøre noe. jeg sitter bare hjemme i leiligheten min i asker alene, siden vet jo aldri når den fine ungen kommer. jeg har nettopp fått meg en ny brødmaskin, så det hadde vært gøy om du kunne lage en meme om den. håper at du svarer! meg og babyen min venter:gravid:

aww hyggelig med baby og alle greier, jeg ville elsket om du kunne blitt min personlige assistent.

Tusen takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontaktannonser er ikke lov her inne...

Anonymkode: 45c54...926

oj det viste jeg ikke, glad du informerte meg 😃

Endret av pappa messi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pappa messi skrev:

oj det viste jeg ikke, glad du informerte meg 😃

Da bør du lese forumsreglene!

Anonymkode: 45c54...926

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du lese forumsreglene!

Anonymkode: 45c54...926

Hvor finner man dem? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...