AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Kan vaksinen mot korona komme på tvang? Er det mulig i følge reglene? Anonymkode: 901d0...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Det vil jeg påstå ikke kommer til å skje i Norge. I andre land derimot, tror jeg det kan skje. Anonymkode: 47b08...2c7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vaksinen mot korona komme på tvang? Er det mulig i følge reglene? Anonymkode: 901d0...ddf Det kan man ikke se bort fra. Den kan også misbrukes ved å sette store restriksjoner på de som ikke tar den. Ved den massesuggesjonen som foregår nå er det urovekkende å se hvordan de allerede strammer inn omtrent dag for dag. Anonymkode: b5225...6df 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Ja det kan den. Men det de kommer til å gjøre her er å presse folk noe så sinnssykt til å ta den, og gjøre alt mye vanskeligere for de som ikke tar den. Jeg frykter for vaksinesertifikater for å reise, jobbe, handle etc. Som det står i Bibelen, at du kan ikke kjøpe eller selge uten å ha "dyrets merke", som antagelig er vaksiner og senere microchips. Anonymkode: f3c3e...305
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå