Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Samboern og jeg tar med oss et vennepar og drar på langhelg til Glasgow om et par uker. Er det noen som har vært der og kan dele sine erfaringer ?
Gjest Dilla Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Jeg var der for cirka 3 år siden. Jeg synes det var en fantastisk vakker by. Akkurat passe størrelse til at du kan gå rundt i sentrum. Og menneskene der er veldig hyggelige og hjelpsomme. Fantastisk mye butikker der og billig! Når det gjelder utelivet gjorde ikke vi noe spesielt, men gikk på de første og beste pubene vi fant. Dersom dere reiser med RyanAir, lønner det seg å ta fly-toget inn til byen for flyplassen er ganske langt fra Glasgow. Når vi dro var togbilletten inkludert i flybilletten, altså "gratis" på toget.
Grooo Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 Glasgow er bare helt fantastisk! Hvis du søker litt finner du masse jeg har skrevet om Glasgow her før. Vi bruker å fly med RyanAir, har vært der tre ganger. Byen er liten og oversiktelig, men har det meste så man kan både shoppe og oppleve masse. Bra kinosenter og koselige puber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå