AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 For dere som dater og bruker Tinder eller lignende: Hvor fort går der over til en annen plattform for kommunikasjon (Snapchat, Instagram, Messenger)? Venter dere til første date er overstått? Anonymkode: aec27...d6f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Hvorfor vente? Pga usikkerhet? Pga hensyn for helt andre? Anonymkode: e9cea...d7f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Så snart jeg føler at dette er en person jeg ønsker å vite mer om. Greit å flytte over og samtidig få fullt navn, så kan man få tatt en sjekk av personen også, at det de sier stemmer. Legger de dog ikke til i fb eller noe. Anonymkode: 8c677...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så snart jeg føler at dette er en person jeg ønsker å vite mer om. Greit å flytte over og samtidig få fullt navn, så kan man få tatt en sjekk av personen også, at det de sier stemmer. Legger de dog ikke til i fb eller noe. Anonymkode: 8c677...9b9 Føyer til litt. Har selv åpen profil på Instagram, og ber de gjerne sjekke den fordi den sier mye om meg. Og da sjekker jeg gjerne deres også. Hvis de har privat konto så er det opp til dem om de vil la meg se. Snapchat bruker jeg sjeldent i denne setttingen, det kommer helst senere. Anonymkode: 8c677...9b9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føyer til litt. Har selv åpen profil på Instagram, og ber de gjerne sjekke den fordi den sier mye om meg. Og da sjekker jeg gjerne deres også. Hvis de har privat konto så er det opp til dem om de vil la meg se. Snapchat bruker jeg sjeldent i denne setttingen, det kommer helst senere. Anonymkode: 8c677...9b9 Det er godt folk er forskjellige. Hva du gjør angår jo ikke noen andre mennesker i verden. Anonymkode: e9cea...d7f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Jeg tenker det er greit å vente til etter første date, hvis man tenker å fortsette å møtes. Da er det naturlig å legge han til på Messenger og kanskje snapchat. Det er forøvrig et dårlig tegn hvis mannen vil over på snapchat med en gang, ofte fordi han ønsker å snakke dirty og få/sende bilder.... Anonymkode: 7d356...221 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Når det er upraktisk å fortsette på Tinder eller hvor man er. Kan f.eks. ikke dele bilder der, så vil man det må man over på noe annet. Personlig gidder jeg ikke snap, så hvis det er tid personen vil fortsetter vi heller på Tinder. Anonymkode: 9115d...50f
Mona123 Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 Synes man kan vente til etter første date, ønsker ikke å ha mange folk jeg ikke har intensjoner om å ha videre kontakt på sosiale medier. Slipper stresset med å slette og slikt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 6 minutter siden, Mona123 skrev: Synes man kan vente til etter første date, ønsker ikke å ha mange folk jeg ikke har intensjoner om å ha videre kontakt på sosiale medier. Slipper stresset med å slette og slikt. Sånn tenker jeg også. Det går jo helt fint å chatte på Tinder til man har møtt hverandre og avtalt å møtes igjen. Da kan man flytte kommunikasjonen over på en annen plattform. Trenger ikke begynne å sende bilder fra hverdagen sin før man kjenner hverandre litt, tenker jeg da. Anonymkode: 7d356...221 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 Mon tro hvorfor folk tenker som de gjør. Anonymkode: e9cea...d7f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #11 Skrevet 21. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mon tro hvorfor folk tenker som de gjør. Anonymkode: e9cea...d7f Er det et retorisk spørsmål, eller er du virkelig ute etter å høre de bakenforliggende årsakene, som kanskje personen ikke vet svaret på selv? Anonymkode: 507a9...b68
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #12 Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det et retorisk spørsmål, eller er du virkelig ute etter å høre de bakenforliggende årsakene, som kanskje personen ikke vet svaret på selv? Anonymkode: 507a9...b68 En blanding, for jeg vet virkelig de bakenforliggende årsakene, siden de er alltid de samme, selv om de selv aldri vet, men jeg undrer vel egentlig bare om det finnes noen andre enn meg som gjør det. Anonymkode: e9cea...d7f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #13 Skrevet 21. november 2020 Jeg er av erfaring blitt skeptisk til menn som vil fort over på andre plattformer. Jeg sier nei til det før jeg føler at jeg kjenner dem bedre. Ingen grunn til å ikke chatte en stund på datingplattformen først. Det samme gjelder med å gi ut telefonnummeret mitt til noen jeg ikke har møtt og vil møte igjen. Anonymkode: cc463...89e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #14 Skrevet 21. november 2020 Jeg orker ikke ha tusen folk jeg ikke kjenner på snapchat så han må gjøre et godt inntrykk før det skjer. Så det kommer helt an på personen, de fleste ender ikke opp på snap. Kanskje drar jeg på en date uten å adde han på snap. Bare hater at jeg må slette folk der hele tiden. Anonymkode: 06480...e8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå