Gå til innhold

Panneløft erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg om deres erfaring med panneløft og om resultatet ble fint og naturlig etter operasjonen? Var det mye smerter? Takk for svar 😀

Anonymkode: 24b14...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan fortelle meg om deres erfaring med panneløft og om resultatet ble fint og naturlig etter operasjonen? Var det mye smerter? Takk for svar 😀

Har hatt panneløft. Resultatet ble veldig naturlig og fint. Hadde ikke vondt, men fikk med medisiner som skulle tas, så kan være de som tok bort evt smerte, hadde litt hevelse noen få dager. Er visst vanlig å få litt blåmerker, men jeg hadde nesten ingen og det lille var borte fort. Så helt naturlig ut på bare en uke. Bittelitt høyere øyebryn (der de var for noen år siden) og glattere panne enn tidligere er resultatet.

Anonymkode: 7916c...0ac

Skrevet

Ok så flott, godt å høre 😀 Jeg er nemlig fortsatt relativ ung dvs 31år, men har noe synkende bryn, men det er så vidt det synes. Kirurgen foreslo da panneløft, men mtp at det ikke er så mye "heng" enda, er jeg så redd for at det ikke skal bli naturlig. 

På den andre siden har jeg sett mange unge kjendiser gjøre dette og det ser som regel naturlig ut, og man får et åpnere blikk, og det er jo det som er poenget 😊

Hadde du mye som skulle "løftes", (med mangel på bedre ord) da du tok operasjonen? 😊

Skrevet

Husk å tenk på hvordan det blir på lang sikt. Vil dette vare? 

Anonymkode: 2e1fc...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...