Gå til innhold

Sjukeste trådene på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var vel egentlig ikke det at tråden i seg selv var sjuk, tror den het noe sånt som "Hvordan ser dere damer ut her inne?". Folk la ut bilder av seg selv, og folk flest fikk sånn "så grei du ser ut" og "du ser ut som ei jeg kunne vært venninne med". Så jeg våget meg å legge ut bilde av meg selv,ute den helt store selvtilliten, og... jeg ble slaktet. "Du er sånn som tror du er pen" og "Du er sånn som tro du er bedre enn alle andre" og "Æsj, for mye sminke og for tilgjort smil". Jeg ble tatt rett tilbake til tiden i grunnskolen hvor jeg ble kraftig mobbet, og slettet brukeren min. Tok noen år før jeg kom tilbake hit. Men det satt i lenge, og jeg slet mye med utseendet mitt etter det.

Anonymkode: 06609...ebe

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden om hun som spionerte på tissen til sin 10-12 gamle sønn.  Han påsto å ha den minste tissen i klassen. Han så det i dusjen etter gymmen. Neida, det har du sikkert ikke så moren. Hvordan kan du vite det? Sa han. Det har du helt rett i,  tenkte hun. Så hun tittet på det på badet  og smugtittet på penisen for å kunne forstå om det stemte. Hun sa at var for å støtte han og se om det stemte,  men stemningen på KG gikk bananas og hun skulle bli anmeldt for pedofili.  Tråden ble stengt ned og slettet etter en halvtime 

Anonymkode: 5070b...b6a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Og så den tråden om "Mannen har skrevet "hore" på hobbytingene mine". 

 

Og "Kollega sa at jeg stinker". 

 

 

Jeg er ny på KG og den tråden med mannen som hadde klussa til hobbytingene satt jeg for noen dager siden og leste gjennom. Så og si hele, og det endte jo veldig trist da. Helt sjukt. Den med kollegaen som sa at hun stinka endte også helt sjukt...

Anonymkode: 9dee9...743

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel egentlig ikke det at tråden i seg selv var sjuk, tror den het noe sånt som "Hvordan ser dere damer ut her inne?". Folk la ut bilder av seg selv, og folk flest fikk sånn "så grei du ser ut" og "du ser ut som ei jeg kunne vært venninne med". Så jeg våget meg å legge ut bilde av meg selv,ute den helt store selvtilliten, og... jeg ble slaktet. "Du er sånn som tror du er pen" og "Du er sånn som tro du er bedre enn alle andre" og "Æsj, for mye sminke og for tilgjort smil". Jeg ble tatt rett tilbake til tiden i grunnskolen hvor jeg ble kraftig mobbet, og slettet brukeren min. Tok noen år før jeg kom tilbake hit. Men det satt i lenge, og jeg slet mye med utseendet mitt etter det.

Anonymkode: 06609...ebe

Åh det er så sykt ekkelt gjort, lett å være tøff bak skjermen si

Anonymkode: 9dee9...743

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hun som delte med oss at hun lagret de brukte bindene sine i en pose på soverommet og at mannen/typen hjalp henne og ikke syns det var ekkelt er også en slager. Husker ikke hva den het. 

😂 Også hun som brukte fingrene til å grave seg i rumpa for å få ut all bæsjen. 

Anonymkode: 216b5...ecd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned»

68 sider med fullstendig galskap. Og for de som er fristet: vær så snill, IKKE prøv å rippe opp i denne tråden igjen. 😅🙈

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Også hun som brukte fingrene til å grave seg i rumpa for å få ut all bæsjen. 

Anonymkode: 216b5...ecd

Det er faktisk ikke så uvanlig. Vær glad du ikke har problemer med avføringen, du. 

Anonymkode: 9cfb8...b40

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jenta på broen" dukket plutselig opp her inne for noen år siden. For de som ikke husker henne, så var det hun som hadde truet med å hoppe fra en bro i Kristiansand opptil flere ganger, så trafikken måtte stoppes. Hun linket til en blogg hvor hun hadde blitt oppfordret til å skrive om sine psykiske problemer, og ble møtt med tilbakemeldinger som "åååå så flink du er" osv. Jeg derimot ble bare sint. Sint for at hun skrøt av å manipulere systemet, og sint for at hun slapp billig unna når hun stadig involverte nødetater i truslene om å ta livet sitt.

En kort stund etter, knivstakk hun og drepte ei jente som jobbet på sørlandssenteret...

Anonymkode: 44977...251

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som åpent skrev at hun slang et barn i asfalten med all kraft mens hun brølte, og mange i tråden støttet reaksjonen hennes.

Helt klart dne mest urovekkende tråden jeg har lest på KG.

Anonymkode: c9214...335

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke så uvanlig. Vær glad du ikke har problemer med avføringen, du. 

Anonymkode: 9cfb8...b40

Det er IKKE vanlig å grave seg i rasshøllet!!! Nå må dere skjerpe dere!!!

Anonymkode: 1ca3b...49d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Potet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er IKKE vanlig å grave seg i rasshøllet!!! Nå må dere skjerpe dere!!!

Anonymkode: 1ca3b...49d

Jeg tror faktisk det er det. Om man er sykt forstoppa. Og så trur jeg dem gjør det i helsevesenet. Sikkert ikke ekkelt, er vel forsteinet og luktfri. 

Hore på hobbytingene er den beste tråden jeg har lest. Jeg lærte masse nytt. 

Hva skjer i svettetråden? Er den verdt å lese? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lille Potet skrev:

Jeg tror faktisk det er det. Om man er sykt forstoppa. Og så trur jeg dem gjør det i helsevesenet. Sikkert ikke ekkelt, er vel forsteinet og luktfri. 

Hore på hobbytingene er den beste tråden jeg har lest. Jeg lærte masse nytt. 

Hva skjer i svettetråden? Er den verdt å lese? 

Ja det gjøres men svært sjeldent, kalles plukking.

Anonymkode: 03e21...b83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lille Potet skrev:

Jeg tror faktisk det er det. Om man er sykt forstoppa. Og så trur jeg dem gjør det i helsevesenet. Sikkert ikke ekkelt, er vel forsteinet og luktfri. 

Hore på hobbytingene er den beste tråden jeg har lest. Jeg lærte masse nytt. 

Hva skjer i svettetråden? Er den verdt å lese

Svettetråden var syk. Men er 24 siden i hovedtråd + en annen tråd på 9 sider også. Så er mye å lese gjennom og ingen «endelige» svar. 
kort oppsummert: ei som får beskjed om at hun stinker fra en kollega - kollega lyver - vedkommende blir psykisk mobbet og ikke trodd over lang tid på arb.plass. Kollega fortsetter å mobbe. Vedkommende ender opp på psyk. 
 

Også er det jo litt uenighet om hvem som egentlig er problemet. Kollegaen som fremstår som psykopat eller vedkommende som skriver innlegget. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som åpent skrev at hun slang et barn i asfalten med all kraft mens hun brølte, og mange i tråden støttet reaksjonen hennes.

Helt klart dne mest urovekkende tråden jeg har lest på KG.

Anonymkode: c9214...335

Jeg støttet henne da og jeg støtter henne nå. Det hun gjorde var HELT innanfor. 

Anonymkode: 9fa3b...d0a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støttet henne da og jeg støtter henne nå. Det hun gjorde var HELT innanfor. 

Anonymkode: 9fa3b...d0a

Den med hunden?

Anonymkode: 7bcab...f1c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...