Gå til innhold

Hvorfor er LOL så dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta her hjemme maser om at hun vil ha LOL, men jeg synes prisene er hinsides når man ser på disse små dukkene de får. Kan noen forklare meg greien med disse, og hvorfor det er så dyrt?

Anonymkode: aa069...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva snakker du om? League Of Legends er gratis. I hvert fall 'free-to-play'

Anonymkode: 57ee7...961

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? League Of Legends er gratis. I hvert fall 'free-to-play'

Anonymkode: 57ee7...961

Du klarer å google «LOL dukker» eller er du litt tett?

Anonymkode: cbf95...566

• Liker 16
Skrevet

Jeg tror de fleste kaller "dukkene" for karakterer eller noe. Og det er ikke nødvendig å bruke så mye penger på det, i utgangspunktet f2p.

Anonymkode: 9d811...837

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du klarer å google «LOL dukker» eller er du litt tett?

Anonymkode: cbf95...566

Like lite som TS klarer å skrive en fornuftig tittel. Hva med å google "what is lol"

• Liker 4
Skrevet

Trodde ikke League of Legends var så populært blant kidza lenger.

Anonymkode: cd600...c19

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like lite som TS klarer å skrive en fornuftig tittel. Hva med å google "what is lol"

Hva mener du? Disse lekene heter LOL. Derfor skrev jeg LOL.

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde ikke League of Legends var så populært blant kidza lenger.

Anonymkode: cd600...c19

Skjerp deg, oppfør deg som en voksen!

Anonymkode: b0e55...adb

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke disse dukkene som er helt sykt sexualisert? Masse sminke å utfordrende tøy, samt om du putter de i vann så får de sexy undertøy med netting osv? Eller er dette andre dukker? 

Anonymkode: 6e6e7...060

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ikke disse dukkene som er helt sykt sexualisert? Masse sminke å utfordrende tøy, samt om du putter de i vann så får de sexy undertøy med netting osv? Eller er dette andre dukker? 

Det er LOLdukkene, ja.

Jeg nekter ungene å ha den driten i hus.

Anonymkode: af974...868

• Liker 5
Skrevet

Plis ikke kjøp disse til din datter... disse skulle vert ulovlig

• Liker 8
Skrevet

Det har ikke jeg heller forstått. Datteren min kjøpte en LOLball med innhold inni til 199 kroner en gang, det var jo bare drit inni. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De dukkene datteren min har er ikke sånn. Ganske uskyldige, og ingen "vanntriks". De er ikke favorittlekene mine, men jentungen elsker dem og jeg vet fascinasjonen vil gå over med tiden.

Men hvorfor de er så dyre vet jeg ikke. De er vel ikke så mye verre enn andre leker, de fleste koster litt.

Anonymkode: efa9f...16e

• Liker 4
Skrevet

Alle sånne type leker er vel dyre. Husker Bratz var populært på tidlig 2000 tallet da jeg var barn, de var også skamdyre, samme med Barbie og Lego... Alle slike populære «merker» koster alt for mye. 

Anonymkode: 587d1...306

• Liker 7
Skrevet

Syns også de er helt sykt dyre. Vår datter ønsker seg også slike, spurte noen venner som har eldre barn om ungene var «ferdig» med noen av dukkene og kunne tenke seg å selge noen til oss👌🏼😅 

Anonymkode: 1bba7...bbc

• Liker 2
Skrevet

Er tilbud jevnt og trutt iallfall. Hold øye med de på lekekassen og extra leker 🙂 

Anonymkode: d7a52...8bd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenta her hjemme maser om at hun vil ha LOL, men jeg synes prisene er hinsides når man ser på disse små dukkene de får. Kan noen forklare meg greien med disse, og hvorfor det er så dyrt?

Ville sett om jeg kunne funnet det brukt på finn.no. 

• Liker 1
Skrevet

Det er så dyrt fordi folk er villige til å betale den prisen.

De er ikke like kule om man får dem brukt, da utpakkingen er en del av opplevelsen, med hint, tilbehør pakket i ulike 'rom' i ballen etc.

Noen få av dem har et litt uheldig antrekk som blir synlig når de kjøles ned, det gjelder vel ca 5 stk av kanskje 100 ulike. Mange har slike fargeskift, den ene her i huset får f.eks knestrømper og ansiktsmaske.

Jeg har ingen problemer med at jentungen har slike dukker. Hun har vel 7 stk nå. 

Anonymkode: f98eb...586

• Liker 2
Skrevet

Du må følge med på tilbud. Har aldri kjøpt LOL til full pris. 

Anonymkode: 6406b...817

Skrevet

Fordi dei er så sjukt poppis.

Anonymkode: c5659...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...