Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli sprø. Jobber på en plass der det for tiden er tilnærmet ingenting å gjøre grunnet ferieavvikling hos kunder. Holder på å bli sprø av å gå hele dagen uten å gjøre noe!

Jeg har ryddet i alt av papirer, tørket støv og fikset og ordnet ting. Det er rett og slett ikke mer å gjøre.

Har ikke noe annet poeng i å skrive her enn å få ut litt frustrasjon. :forvirret:

Er det flere som meg?

PS! Kan ikke bruke internett en gang. Ikke noe lesestoff. Ingenting... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke internett heller? Men du kan vel ta med deg noe lesestoff. Eller noe "arbeid" hjemmefra, papirer du skulle ha ryddet opp i, bilder å sortere...

Jeg har hatt det som deg i flere måneder pga spesielle omstendigheter i den forrige jobben. Det gikk noen timer på internett da.

Ei på jobben her pleier å strikke i ledige stunder, er det noe for deg?

Skrevet

Vaske kontor, vaske vinduer osv`?

Skrevet

Ja, det er hver sine problemer...

Hos oss er det omtrent dobbelt så mye å gjøre i ferietiden! Juni, juli og august (+ jul og påske) er den mest hektiske tiden...

Så der er det nok å henge fingrene i, 24 timer i døgnet, 7 dager i uka...

Skrevet

Veldig kjedelig på jobben hos meg også nå! Prøver å få lest litt faglig, men blir fort lei!! Det blir mye surfing og MSN her!!

Skrevet

Ikke stort å gjøre her heller..

Nå har jeg da faktisk fått gjort litt idag, men frem til 4 er det ikke stort mer å gjøre..

Heldigvis har jeg med meg Da vinci boka mi :sjarmor:

Gjest Trolletrine
Skrevet

Så ufattelig heldig du er!!!!!Misunner deg ;) Men du,-kan du ikke benytte anledningen til å lage en kosestund på jobben med kollegaene dine?Kan garantere deg at det vil skape både lykke og bedre arb.miljø ;) Lag en kake kvelden i forveien,eller spleis på å kjøpe inn noe godt.Da går tiden samtidig som det er KJEMPEKOSELIG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...