Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Jeg holder på å bli sprø. Jobber på en plass der det for tiden er tilnærmet ingenting å gjøre grunnet ferieavvikling hos kunder. Holder på å bli sprø av å gå hele dagen uten å gjøre noe! Jeg har ryddet i alt av papirer, tørket støv og fikset og ordnet ting. Det er rett og slett ikke mer å gjøre. Har ikke noe annet poeng i å skrive her enn å få ut litt frustrasjon. Er det flere som meg? PS! Kan ikke bruke internett en gang. Ikke noe lesestoff. Ingenting...
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Ikke internett heller? Men du kan vel ta med deg noe lesestoff. Eller noe "arbeid" hjemmefra, papirer du skulle ha ryddet opp i, bilder å sortere... Jeg har hatt det som deg i flere måneder pga spesielle omstendigheter i den forrige jobben. Det gikk noen timer på internett da. Ei på jobben her pleier å strikke i ledige stunder, er det noe for deg?
Ugla Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Ja, det er hver sine problemer... Hos oss er det omtrent dobbelt så mye å gjøre i ferietiden! Juni, juli og august (+ jul og påske) er den mest hektiske tiden... Så der er det nok å henge fingrene i, 24 timer i døgnet, 7 dager i uka...
vilde Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Veldig kjedelig på jobben hos meg også nå! Prøver å få lest litt faglig, men blir fort lei!! Det blir mye surfing og MSN her!!
Fauna Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Ikke stort å gjøre her heller.. Nå har jeg da faktisk fått gjort litt idag, men frem til 4 er det ikke stort mer å gjøre.. Heldigvis har jeg med meg Da vinci boka mi
Gjest Trolletrine Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 Så ufattelig heldig du er!!!!!Misunner deg Men du,-kan du ikke benytte anledningen til å lage en kosestund på jobben med kollegaene dine?Kan garantere deg at det vil skape både lykke og bedre arb.miljø Lag en kake kvelden i forveien,eller spleis på å kjøpe inn noe godt.Da går tiden samtidig som det er KJEMPEKOSELIG!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå