Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2005 #62 Skrevet 7. august 2005 Bli rusfri? Jammen metadon er et narkotikum klasse A i norge. Hvordan kan det ha seg at det er begrensinger på legemidler? Hmm... etter at oslo i 1997 igangsatte prøveprosjektet med metadon har metadon fra og være et ulovlig opiumbasert stoff på linje med heroin blitt et legemiddel, forhåpentligvis vil vi gjøre som i england og tillate heroin i stedet for metadon. hvis f eks jeg kunne valgt mellom metadon og heroin ville jeg foretrukket og røyket heroin, bivirkningene er vel mindre sånn? ← Tja, jeg skjønner tankegangen din. Men noe av poenget med å gå på metadon er vel at de ikke skal gå rundt og være ruset. Noen har jo lyst til å prøve å være litt nykter også ihvertfall sånn inneimellom. Nå er jeg klar over at du ikke blir så ruset av vedlikeholdsdoser med heroin , men det hadde aldri gått vet du.. Hadde blitt mye triksing og luring for å få til å ruse seg. Det er jeg 110% sikker på. Er enig med deg i at heroin skulle de som fortsatt ønsket å ruse seg fått på statens regning .
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #63 Skrevet 7. august 2005 seroxata... det er en ting jeg vurderer å gjøre meg avhengig av også. Jeg også får plutselige ideer til ting jeg kan skrive om, men så har jeg aldri noe å notere med, og dermed forsvinner ideen for meg... tror jeg skal huske, men gjør ikke det vettu
Gjest Violetta Skrevet 7. august 2005 #64 Skrevet 7. august 2005 Tja, jeg skjønner tankegangen din. Men noe av poenget med å gå på metadon er vel at de ikke skal gå rundt og være ruset. Noen har jo lyst til å prøve å være litt nykter også ihvertfall sånn inneimellom. Nå er jeg klar over at du ikke blir så ruset av vedlikeholdsdoser med heroin , men det hadde aldri gått vet du.. Hadde blitt mye triksing og luring for å få til å ruse seg. Det er jeg 110% sikker på. Er enig med deg i at heroin skulle de som fortsatt ønsket å ruse seg fått på statens regning . ← Jeg har ikke lest alle innleggene her, men mener du virkelig at vi skal sponse de som ønsker å ruse seg på heroin med gratis heroin? Hva da med alkohol og nikotin?
Bønna Skrevet 7. august 2005 #66 Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg har ikke lest alle innleggene her, men mener du virkelig at vi skal sponse de som ønsker å ruse seg på heroin med gratis heroin? Hva da med alkohol og nikotin? ← Hvorfor ikke opprette Dopmonopolet? Statlig heroin i ypperste kvalitet hadde jo løst overdoseproblemet, og de narkomane hadde ikke behøvd å begå negative handlinger for å skaffe seg dop. Billig hadde det blitt for de narkomane også. Heroin er egentlig svinbillig å produsere. Så da kunne de tatt med trygda si ned på Dopmonopolet og kjøpt seg ukas rasjon med heroin etc. Endret 7. august 2005 av Bønna
Gjest dama Skrevet 7. august 2005 #68 Skrevet 7. august 2005 jeg klarer meg ikke uten: sminke(går ikke i postkassa uten) helge fyll (med gode venner og nye) røyk (kan slutte når som helst) god bok (ikke bra blir asosial til den er ferig lest) dig ins mobilen osv osv osv
AUF Skrevet 7. august 2005 #70 Skrevet 7. august 2005 Ting som ikke er bra for meg? Internett, linser, fest, mobiltelefon. Og så er jeg avhengig av musikk og selskap. Takler ikke være alene hele tiden. Var avhengig av Røyk og sjokolade, men det ble plutselig lett å slutte med. Tro det eller ei!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #71 Skrevet 7. august 2005 Mat... med mye karbohydrater, sjokolade, røyk, pepsi max... også er jeg avhengig av å ha kontroll til enhver tid, sminke, sorte gensere, psykolog, mamma... What a life!
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2005 #72 Skrevet 7. august 2005 Jeg har ikke lest alle innleggene her, men mener du virkelig at vi skal sponse de som ønsker å ruse seg på heroin med gratis heroin? Hva da med alkohol og nikotin? ← Ja, selvfølgelig ønsker jeg det. Det dreier seg om syke mennesker som må stresse rundt i timesvis for å få tak i penger til dop. Gratis heroin til de som virkelig var hektet ville avmystifisert alt rundt stoffet ,samtidlig ville de eldste brukerene fått mye bedre livskvalitet.
Gjest Trolletrine Skrevet 7. august 2005 #73 Skrevet 7. august 2005 Sigaretter,chips,smågodt,Pepsi max,HØY musikk i øreproppene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå