Gå til innhold

Er du avhengig av noe?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er forresten avhengig av å skrive.

Det høres ut som Charles Bukowski. Han hadde også en sykelig trang til å skrive. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvis du bare mener ting som ikke er bra for meg, så er jeg ikke avhengig av noe.

Men ellers tenkte jeg å nevne mobil, PC/internett og kanskje kaffe.

Skrevet

Er avhengig av, kaffe, røyk, kvinneguiden, mobilen.

Gjest jon are
Skrevet

ja jeg har vært skikkelig grisehekta.det kan jeg virkelig skrive under på!

jeg har vært avhengig av følgende:alkohol,tjall,makka,hest,hyppere,doll,stesolid,valium,vival,mogadon,apodorm,flunipam,imovane,kokain(men holdt meg til fattigmannscoke for det meste på grunn av prisen).

sex,sjokolade,kaker har jeg derimot aldri vært avhengig av!

med hilsen fra Jon Are

Skrevet
ja jeg har vært skikkelig grisehekta.det kan jeg virkelig skrive under på!

jeg har vært avhengig av følgende:alkohol,tjall,makka,hest,hyppere,doll,stesolid,valium,vival,mogadon,apodorm,flunipam,imovane,kokain(men holdt meg til fattigmannscoke for det meste på grunn av prisen).

sex,sjokolade,kaker har jeg derimot aldri vært avhengig av!

med hilsen fra Jon Are

Har du klart å avvenne deg dra alt det der, fortjener du jammen applaus! :klappe:

Flink gutt!

Gjest jon are
Skrevet

takk for det,Pet :)

det hender seg jeg har en sprekk,men jeg går på metadon og det har hjulpet meg til å bli så og si rusfri :klappe: hilsen fra Jon Are

Skrevet

det hender seg jeg har en sprekk,men jeg går på metadon og det har hjulpet meg til å bli så og si rusfri :klappe: hilsen fra Jon Are

Kan ikke sette meg inn i hvordan all den avvenningen må ha vært, kan bare relatere til min egen røykeslutt og den var tøff nok... Du må være utrolig sterk, Jon Are! Bøyer meg i støvet!

Skrevet

Waco er i motsetning til dere avhengige av en hel masse....

Sove, spise, sulte, mettehtsfølelse, tisse, bæsje, hvile, ronke, fantasere, dagdrømme, selvbekreftelser, vennlighet, omtanke, sosial aksept, internett, spille, frihet, tankeflukt.

Iløpet av en døgn på 24 timer ønsker jeg meg alle disse tingene.

Dere andre, f eks mysan og co....dere er ikke avhengige av noe, er dere eteriske personer hevet over metthetsfølelsen?

Mennesker som verken er avhengige av venn eller og å pisse?

Skrevet

Sove, spise, sulte, mettehtsfølelse, tisse, bæsje, hvile, ronke, fantasere, dagdrømme, selvbekreftelser, vennlighet, omtanke, sosial aksept, internett, spille, frihet, tankeflukt.

Dere andre, f eks mysan og co....dere er ikke avhengige av noe, er dere eteriske personer hevet over metthetsfølelsen?

Spørsmålet var om avhengihet som ikke er bra for en. Sove, spise etc sorterer vel ikke inn under det.

Skrevet

Bli rusfri?

Jammen metadon er et narkotikum klasse A i norge.

Hvordan kan det ha seg at det er begrensinger på legemidler?

Hmm... etter at oslo i 1997 igangsatte prøveprosjektet med metadon har metadon fra og være et ulovlig opiumbasert stoff på linje med heroin blitt et legemiddel, forhåpentligvis vil vi gjøre som i england og tillate heroin i stedet for metadon.

hvis f eks jeg kunne valgt mellom metadon og heroin ville jeg foretrukket og røyket heroin, bivirkningene er vel mindre sånn?

Skrevet
Bli rusfri?

Jammen metadon er et narkotikum klasse A i norge.

Hvordan kan det ha seg at det er begrensinger på legemidler?

Hmm... etter at oslo i 1997 igangsatte prøveprosjektet med metadon har metadon fra og være et ulovlig opiumbasert stoff på linje med heroin blitt et legemiddel, forhåpentligvis vil vi gjøre som i england og tillate heroin i stedet for metadon.

hvis f eks jeg kunne valgt mellom metadon og heroin ville jeg foretrukket og røyket heroin, bivirkningene er vel mindre sånn?

Da er vel metadonavhengighet en avhengighet som ikke er negativ for ham, siden han ikke trenger å begå negative handlinger for å få det, sånn som med f eks heroin. Uten sammenligning forøvrig, for oss uinnvide i narkotikaavhenghet.

Skrevet
Da er vel metadonavhengighet en avhengighet som ikke er negativ for ham, siden han ikke trenger å begå negative handlinger for å få det, sånn som med f eks heroin. Uten sammenligning forøvrig, for oss uinnvide i narkotikaavhenghet.

Og hvem sin skyld er det at narkomane må begå negative handlinger for å få det de er avhengig av? Hvorfor ikke opprette Dopmonopolet? Statlig heroin i ypperste kvalitet, delt ut på blå resept, hadde jo løst overdoseproblemet også.

Gjest La Flaca ii
Skrevet

For øyeblikket: lillejenta mi på et år - fullstendig-altformye-avhengig, kaffe, Ungkaren på TVN :rodme:,graviditetstesting-avhengig (prøver å bli gravid), KG.

Men det er ikke tilnærmet så gærnt som alt det jeg var avhengig av før da. :forvirret:

Skrevet

Jeg er avhenging av fotball! Følger med på både norsk og engelsk serie og blir sur dersom jeg går glipp av en kamp.

Skrevet

...alkohol, hasj, amfetamin, piller, røyk , sjokolade, sex , potetgull blir holdt til et absolutt minimum, det er verre med internett-tilgang og mobiltelefon ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis du leser nøye hva hun er ute etter, så utelukker hun ting vi må ha for å leve, som luft, mat, vann også videre. Hun snakker om ting som IKKE er sunne for oss, men som vi føler vi MÅ ha....

Skrevet

Avhengig av røyken og typen (kontrollerende og eiesyk er jeg).

Gjest seroxata
Skrevet

mobilen. ja, nesten litt flaut å innrømme, men klarer meg såvidt en dag uten den...

Og så MÅ jeg ha skrivebøker med meg overalt, for jeg får plutselig skrivekick, og må ha noe å skrive på i nærheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...