AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Synes det er en skikkelig ork å vaske håret. Er det flere som meg der ute? har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å få motivasjon til å gjøre det? Anonymkode: 9cbc9...321 5
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Dette forstår jeg ikke. Jeg har langt hår og det er vasket på under fem minutter. Hva er det som er vanskelig? 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Hæ? Det tar jo bare et øyeblikk. Fukte håret, ha i sjampo og skylle ut. Gjør det generelt hver gang jeg dusjer, altså hver dag. Anonymkode: 67c54...b19
Missfitness Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Hvorfor synes du det er et ork? Gjør det når jeg dusjer og da er det jo fort gjort
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 Jeg syns ikke det er så ork å vaske håret (hår ned til hoftene, og veldig tykt!), men jeg syns derimot det er skikkelig ork å tørke det! Vasker jeg det på kvelden, er det fremdeles ikke tørt på morgenen. 😣 Anonymkode: cbdef...e5c 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 Jepp, jeg hater det! Og jeg MÅ tørke det hver gang eller så er fremdeles hodebunnen min fuktig etter et døgn, og det begynner å klø. Prøvde å klippe meg litt kortere, men håret er tjukt at det så rart ut... I tillegg er jeg velsignet med fett har 🥴 Anonymkode: 83820...e20 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #7 Skrevet 19. november 2020 Har du utfordringer med foreksempel lite styrke i armene eller noe sånt? Vond rygg osv Anonymkode: 35d87...5c2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #8 Skrevet 19. november 2020 Jeg synes det er et ork. Og nei, det tar overhodet ikke bare fem minutter Jeg har veldig tykt hår, og bare det å få det fuktig nok til at shampoen skummer tar meg gjerne flere minutter. Å ha i shampoen er fort gjort, men langt og tykt hår betyr at det tar litt tid å skylle ut. Men det aller mest tidkrevende er balsamen. Jeg bruker omtrent 15 min på en hårvask. Når jeg dusjer bare kroppen, er det gjort på et par minutter. Jeg har sparedusj, og det gjør jo at ting tar lengre tid. Det går litt fortere i en vanlig dusj. Anonymkode: 2d92c...6dc 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #9 Skrevet 19. november 2020 Det er mye som er et ork, men som man bare må gjøre likevel... Anonymkode: 24045...384
S4050-R40B Skrevet 19. november 2020 #10 Skrevet 19. november 2020 Har sånn passe langt hår, ned ca 2cm ovenfor rompa. Men det er så tjukt, at det å vaske håret skikkelig kan ta sin tid. Men vasker aldri håret oftere enn hver tredje dag. Det er greit nok, ikke noe problem. Det jeg syns er noe herk, er tørkingen av håret. Hater å bruke hårføner, så det gjør jeg aldri. Kan ikke gå med håret løst på jobb. Planlegger hårvasken slik at håret er tørrest mulig før jeg går ut😅 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #11 Skrevet 19. november 2020 Jeg syns det er ork jeg og, selv om det bare tar 2 minutter. Syns det er et ork å dusje også. Jeg gjør det selvfølgelig og liker det egentlig. Det er bare så stress å gå å faktisk gjøre det😂 Veldig rart! Anonymkode: aa987...308 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #12 Skrevet 19. november 2020 😄vetvet du hva du synes er ork med det? Noe spesifikt eller bare hele hårvasken generelt? Har du tykkt hår elns? Må samle litt info for å se om jeg har noen tips liggende 🧐😅 Anonymkode: f7dea...c87
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #13 Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er et ork. Og nei, det tar overhodet ikke bare fem minutter Jeg har veldig tykt hår, og bare det å få det fuktig nok til at shampoen skummer tar meg gjerne flere minutter. Å ha i shampoen er fort gjort, men langt og tykt hår betyr at det tar litt tid å skylle ut. Men det aller mest tidkrevende er balsamen. Jeg bruker omtrent 15 min på en hårvask. Når jeg dusjer bare kroppen, er det gjort på et par minutter. Jeg har sparedusj, og det gjør jo at ting tar lengre tid. Det går litt fortere i en vanlig dusj. Anonymkode: 2d92c...6dc Høres ut som et problem jeg skulle ønske jeg hadde! 😄 Anonymkode: 35d87...5c2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #14 Skrevet 19. november 2020 Jeg hater det. Jeg elsker det når det er blitt gjort og har tørka, men selve aktiviteten hater jeg. Jeg likte det godt før, og jeg vet ikke helt hva som har endret seg. Det er bare et ork. Jeg liker heller ikke å gå rundt med vått hår - og det er også et ork å føne! Har ikke alltid tid til det heller. Jeg har langt, men relativt tynt hår. Anonymkode: efbe0...399 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #15 Skrevet 19. november 2020 Man må jo ikke vaske det hele tiden da. Jeg dusjer annahver dag (klutvask de dagene jeg ikke dusjer), og vasker håret 1 gang i uka. Tok noen uker å venne håret til det, men nå ser det knapt fett ut på dag 7. Er helt kvitt eksemet i hodebunnen også. Har veldig tjukt og halvlangt hår. Anonymkode: b69f7...cdf 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #16 Skrevet 19. november 2020 Ja, jeg syns det er et ork, men jeg er kronisk syk med svært lite energi. Løsningen er at jeg vasker det to ganger i uka, håret har endelig vent seg til det😊 kan gå lengre mellom vask også, men med to ganger ser jeg "presentabel" ut alle dagene. Det som er mest stress for meg er å vaske det, og å føne på vinteren. Tar mye krefter. Anonymkode: e7d12...1f2 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #17 Skrevet 19. november 2020 Takk for repsons, ser ut til at jeg ikke er alene. Det er bare tiltaket. Jeg kjemper mot en depresjon, så det er mye som er et tiltak nå. Men det er det å bare gjøre det. Vasker ikke håret for ofte, kanskje 1-2 ganger i uken. Anonymkode: 9cbc9...321 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #18 Skrevet 19. november 2020 I-landsproblem 🙄 Anonymkode: c0d6b...7a0
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #19 Skrevet 19. november 2020 Sliter også med depresjon og hårvask er et tiltak. Min løsning er tørrsjampo de dagene håret er fett og jeg ikke greier å vaske det. Anonymkode: 8f673...395
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #20 Skrevet 19. november 2020 Jeg syns også det er et ork. Elsker når det er ferdig gjort og følelsen av nyvasket hår, men misliker prosessen. Jeg har langt hår, og må skylle veldig lenge for å få ut all shampo. Har prøvd å skylle litt kortere, men da ser håret bare enda mer fett ut når det tørker, fordi jeg ikke har fått ut all shampoen. Derfor skyller jeg ekstra lenge for sikrets skyld. Tips fra meg er å bruke balsamspray som ikke skal skylles ut, det har jeg begynt med, og da slipper jeg iallefall styret med å skylle ut balsamen😅 Anonymkode: d6648...494 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå