AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Dere som finner noen på Tinder/Happn/Sukker og lignende: Leser dere ofte profilen flere ganger hvis dere chatter en del med noen, eller er det kun et raskt blikk over én gang? Opplever av og til at folk har oversett viktig informasjon (at en har barn, hva en "søker" o.l.). Anonymkode: 6fe84...84b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere som finner noen på Tinder/Happn/Sukker og lignende: Leser dere ofte profilen flere ganger hvis dere chatter en del med noen, eller er det kun et raskt blikk over én gang? Opplever av og til at folk har oversett viktig informasjon (at en har barn, hva en "søker" o.l.). Anonymkode: 6fe84...84b Man leser jo mange profiler, og går vel ikke inn og finleser når man begynner å chatte. Da kan man heller spørre om sånne ting. Opplevde at en mann ble litt furten fordi jeg spurte om va han likte å gjøre på fritiden, og han svarte "Som det står i profilen min...." Ble ikke noe date der. Anonymkode: d6d5a...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Jeg leser alltid profilene. Men jeg er dritkresen. Anonymkode: 6f4c0...5c8 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg leser alltid profilene. Men jeg er dritkresen. Anonymkode: 6f4c0...5c8 Ja, men her er det snakk om en leser de godt, eventuelt flere ganger? At man virkelig faktisk har fått med seg hva som står det. Anonymkode: 6fe84...84b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Skrevet 18. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men her er det snakk om en leser de godt, eventuelt flere ganger? At man virkelig faktisk har fått med seg hva som står det. Anonymkode: 6fe84...84b Jepp Anonymkode: 6f4c0...5c8 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #6 Skrevet 18. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man leser jo mange profiler, og går vel ikke inn og finleser når man begynner å chatte. Da kan man heller spørre om sånne ting. Opplevde at en mann ble litt furten fordi jeg spurte om va han likte å gjøre på fritiden, og han svarte "Som det står i profilen min...." Ble ikke noe date der. Anonymkode: d6d5a...0cc Det er jo du som er teit som spør om noe han allerede har svart på, da. Anonymkode: 23999...784 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 Ja. Går inn igjen og leser igjen hvis vi matcher. Syns det er jævla teit å spør om noe som da feks står i profilen. Anonymkode: 8ec0d...cb9 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #8 Skrevet 18. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo du som er teit som spør om noe han allerede har svart på, da. Anonymkode: 23999...784 Teit! Det var voksent! Kan hende jeg skriver med flere samtidig. Jeg husker ikke all info i alles profiler. Anonymkode: d6d5a...0cc
Okapi Skrevet 18. november 2020 #9 Skrevet 18. november 2020 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Opplevde at en mann ble litt furten fordi jeg spurte om va han likte å gjøre på fritiden, og han svarte "Som det står i profilen min...." Ble ikke noe date der. Anonymkode: d6d5a...0cc Har en venninne som holder på sånn. Hun blir direkte fornærmet når folk spør om noe som allerede står i profilen, og limer ofte inn skjermbilder av samtalene til meg for å vise hvor idiotiske disse mennene er. Jeg har forsiktig foreslått en litt mer "live and let live"-holdning her, men det synker ikke inn. Endret 18. november 2020 av Okapi 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #10 Skrevet 18. november 2020 22 minutter siden, Okapi said: Har en venninne som holder på sånn. Hun blir direkte fornærmet når folk spør om noe som allerede står i profilen, og limer ofte inn skjermbilder av samtalene til meg for å vise hvor idiotiske disse mennene er. Jeg har forsiktig foreslått en litt mer "live and let live"-holdning her, men det synker ikke inn. Live and let live holdning?!! Hva søren mener du nå? (Neida, haha...bare tuller.) Spent på om de som svarer anonymt i tråden er kvinner eller menn. TS Anonymkode: 6fe84...84b
chanel007 Skrevet 18. november 2020 #11 Skrevet 18. november 2020 Jeg ser på profilen flere ganger når jeg chatter med noen. Både fordi jeg ikke vil spørre om noe som står, og fordi det ofte gir meg noe å spørre om/være nysgjerrig på. Jeg er kvinne btw 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #12 Skrevet 18. november 2020 Just now, chanel007 said: Jeg ser på profilen flere ganger når jeg chatter med noen. Både fordi jeg ikke vil spørre om noe som står, og fordi det ofte gir meg noe å spørre om/være nysgjerrig på. Jeg er kvinne btw Takk for svar. Jeg tar meg i å lure om dette er mer typisk for kvinner og gjøre, enn menn. Anonymkode: 6fe84...84b
Mona123 Skrevet 19. november 2020 #13 Skrevet 19. november 2020 Jeg er kvinne og har en ganske fyldig profil. Likevel spør menn om ting som står på profilen. Veldig plagsomt, synes det er lite sjarmerende. Kan skjønne de feks skriver til mangel samtidig, men det tar absolutt ikke noe tid å lese profilen på nytt. På den måten de holder på lukter det bare low effort av hele mannen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #14 Skrevet 19. november 2020 10 hours ago, Mona123 said: Jeg er kvinne og har en ganske fyldig profil. Likevel spør menn om ting som står på profilen. Veldig plagsomt, synes det er lite sjarmerende. Kan skjønne de feks skriver til mangel samtidig, men det tar absolutt ikke noe tid å lese profilen på nytt. På den måten de holder på lukter det bare low effort av hele mannen. Min erfaring med noen menn også. Anonymkode: 6fe84...84b
Engel Skrevet 19. november 2020 #15 Skrevet 19. november 2020 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Man leser jo mange profiler, og går vel ikke inn og finleser når man begynner å chatte. Da kan man heller spørre om sånne ting. Opplevde at en mann ble litt furten fordi jeg spurte om va han likte å gjøre på fritiden, og han svarte "Som det står i profilen min...." Ble ikke noe date der. Anonymkode: d6d5a...0cc Skjønner han godt, jeg blir også irritert hvis folk ikke har lest profilteksten. Det viser lite interesse, og jeg gidder sjeldent gi de personene en sjanse. Jeg vil ha kontakt med de som har sett noe i teksten som de liker. Ikke de som sveiper meg til høyre basert på profilbildet. Men dette avhenger sikkert både av hva du søker og alder vil jeg tro. Jeg søker noe varig og har barn, er bofast m.m. så det er mange forutsetninger som ikke kan lempes på. Og jeg gidder ikke bruke tid på de som ikke har sett dette og ikke vurdert om dette (jeg) faktisk er aktuell for dem. Men opplever det ikke ofte, sannsynligvis fordi jeg sveiper alle menn som ikke har info om seg selv i profilen til venstre, og jeg vil tro at det om du legger skikkelig info i profilen selv også gjenspeiler interessen for hva andre legger der. Jeg er flere ganger innom profilen i starten, både for å se hva som står og se på bildene. Når man har "pratet" en stund derimot blir det mindre interressant, for da har man jo fått mer informasjon. Endret 19. november 2020 av Engel
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #16 Skrevet 19. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Teit! Det var voksent! Kan hende jeg skriver med flere samtidig. Jeg husker ikke all info i alles profiler. Anonymkode: d6d5a...0cc Ja dette gjorde deg jo enda mer sympatisk...🙄 Jeg hadde ikke giddet bruke tid på deg. Skriver med så mange at du ikke husker hvem som er hvem. Sånt viser bare lite interesse. Anonymkode: e9135...c9c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå