Gå til innhold

kan jeg sende dette til en "venn"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg for ikke så lenge siden hadde et enormt behov for å snakke med noen om samlivet(?) mitt? eller rettere sagt stod ved et veiskille om å skilles eller ikke, så stilte en bekjent opp ved å ta seg tid til å høre meg ut og fortelle om sitt perspektiv/hvordan han opplevde å være et skilsmissebarn. Det føltes veldig godt å ha noen å snakke med når jeg følte at familie ikke gjorde det. Venninner kunne jeg ikke betro meg til for 1) jeg har ikke mange av dem og 2) ønsket ikke at de skulle vite om dette i tilfelle jeg valgte å bli (noe jeg forresten gjorde).

Kom over en setning jeg synes er veldig fin, men vet ikke om jeg har tolket det riktig?

Trenger hjelp av dere om jeg kan sende vedkommende dette, passer det til hva han gjorde for meg? Eller har jeg misszorståt setningen, kanskje ordet livsbekreftende er feil i min situasjon? Ønsker med bildet at det skal være en bekreftelse på det denne "vennen" gjorde for meg, siden jeg har vært litt tyst om akkurat det emnet når jeg har møtt på denne bekjente i andre sammenhenger senere.

takk for svar på forhånd!

IMG_6302.jpg

Anonymkode: 2af13...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skader ikke sende😊 Jeg og syntes setningen var fin. 
 

Hadde det vært meg, da hadde jeg kjøpt en vin eller noe og skrevet kort/sagt hvor mye du satt pris på at han lyttet og kom med råd.

Klem til deg❤️

Anonymkode: 74cc8...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skader ikke sende😊 Jeg og syntes setningen var fin. 
 

Hadde det vært meg, da hadde jeg kjøpt en vin eller noe og skrevet kort/sagt hvor mye du satt pris på at han lyttet og kom med råd.

Klem til deg❤️

Anonymkode: 74cc8...d50

Enig, jeg hadde også kjøpt en liten oppmerksomhet, vin, konfekt, eller blomster kanskje, og skrevet et kort med passende ord😊

Anonymkode: 48fac...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...