Gå til innhold

Aktive inneaktiviteter for hund?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hunden min hater uvær og regn. Er meldt det fremover, dessverre. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre inne som får pulsen litt opp? Mental stimuli er en ting, men vil han skal få litt bevegelse i seg også. 

Har lekt gjemsel før og det er suksess. Men greit med andre leker også. 

Anonymkode: 5ccd4...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balanseøvelser? F.eks på sånn halv treningsball.

Anonymkode: 5a5de...b31

Gjest commeilfaut
Skrevet

Pleier å gjemme små biter  hundegodis forskjellige steder i huset og leke "søk".

Men det var kanskje det du mente med gjemsel? Bikkja mi hadde aldri giddet å finne meg om jeg gjemte meg.

Skrevet

Hiver bittesmå godbiter rundt omkring. 

Bortover langs gulvet, opp i sofa og seng, under bordet. Da blir det fart 😄

Kombinerer det med å trene sitt/bli/selvbeherskelse (vente på godbit som ligger på gulvet), og så hiver jeg litt godis i alle retninger igjen. For oss funker det bra for å få litt bevegelse innendørs, om det trengs. 

Skrevet

Har du hundehall i nærheten?

Agility, diverse former for lydighetstrening og ulike nesearbeid er kjekke saker om en har tilgang på hall

Anonymkode: 45fb1...498

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg aldri hadde gått inn for å gjøre aktiviteter med hunden min inne for å "få pulsen opp". Inne skal hunden min være rolig. Tror jeg ville kjøpt en balanseball eller lignende som hunden kan trene på, og ellers holdt meg til nesearbeid, lydighetstrening osv. 

Anonymkode: 0b40a...c62

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg aldri hadde gått inn for å gjøre aktiviteter med hunden min inne for å "få pulsen opp". Inne skal hunden min være rolig. Tror jeg ville kjøpt en balanseball eller lignende som hunden kan trene på, og ellers holdt meg til nesearbeid, lydighetstrening osv. 

Anonymkode: 0b40a...c62

Støtter denne! 

Skal du få opp pulsen på hunden er Firepaw tredemølle  grei å bruke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...