AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Skrevet 18. november 2020 Hunden min hater uvær og regn. Er meldt det fremover, dessverre. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre inne som får pulsen litt opp? Mental stimuli er en ting, men vil han skal få litt bevegelse i seg også. Har lekt gjemsel før og det er suksess. Men greit med andre leker også. Anonymkode: 5ccd4...f33
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Balanseøvelser? F.eks på sånn halv treningsball. Anonymkode: 5a5de...b31
Gjest commeilfaut Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Pleier å gjemme små biter hundegodis forskjellige steder i huset og leke "søk". Men det var kanskje det du mente med gjemsel? Bikkja mi hadde aldri giddet å finne meg om jeg gjemte meg.
Myrmica Skrevet 18. november 2020 #4 Skrevet 18. november 2020 Hiver bittesmå godbiter rundt omkring. Bortover langs gulvet, opp i sofa og seng, under bordet. Da blir det fart 😄 Kombinerer det med å trene sitt/bli/selvbeherskelse (vente på godbit som ligger på gulvet), og så hiver jeg litt godis i alle retninger igjen. For oss funker det bra for å få litt bevegelse innendørs, om det trengs.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 Har du hundehall i nærheten? Agility, diverse former for lydighetstrening og ulike nesearbeid er kjekke saker om en har tilgang på hall Anonymkode: 45fb1...498
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 Jeg må innrømme at jeg aldri hadde gått inn for å gjøre aktiviteter med hunden min inne for å "få pulsen opp". Inne skal hunden min være rolig. Tror jeg ville kjøpt en balanseball eller lignende som hunden kan trene på, og ellers holdt meg til nesearbeid, lydighetstrening osv. Anonymkode: 0b40a...c62 2
Troyamin Skrevet 19. november 2020 #7 Skrevet 19. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må innrømme at jeg aldri hadde gått inn for å gjøre aktiviteter med hunden min inne for å "få pulsen opp". Inne skal hunden min være rolig. Tror jeg ville kjøpt en balanseball eller lignende som hunden kan trene på, og ellers holdt meg til nesearbeid, lydighetstrening osv. Anonymkode: 0b40a...c62 Støtter denne! Skal du få opp pulsen på hunden er Firepaw tredemølle grei å bruke. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå