Gjest Gjest_Skittlejente_* Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Hei! Lurer paa om det er noen kloke hoder her inne som vet om ett lurt sted aa soke jobb om man onsker aa jobbe masse. Det er snakk om fra oktober til juli. Eventuelle lagerjobber/bensinstasjoner osv osv. Jeg prover aa tenke saa godt jeg kan men har ikke vart i Oslo/omegn paa en stund, saa jeg husker ikke saa godt. xx
Midnattsol Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Du kan jo ta kontakt med forskjellige vikarbyråer.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 På høsten så søker slakteri ofte etter sesongarbeidere til fjøs, slakting, pakking osv osv. Har hørt at man kan tjene svært godt på en av disse jobbene.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Prøv ulike steder på Gardermoen, der søker de alltid etter folk.
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Tusen takk... Skal gi det ett forsok:) xx
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Hvis du ønsker å jobbe mer enn en normalarbeidsuke, kan det hende dette blir vanskelig å få til hos en og samme arbeidsgiver. De aller fleste arbeidsgivere vil jo unngå å betale overtid, og ansetter heller nok ansatte (når det lar seg gjøre). Da må du i tilfellelt finne deg to jobber. Ellers er det jo alltid lettere å få jobb utfra hva du har gjort tidligere. Har du tidligere jobbet i butikk, er det lettere å få butikkjobb osv. Men selv om du vil jobbe mye, så pass på hva du sier ja til. Vet de på enkelte bensinstasjoner/kioser nesten ikke betaler tillegg for helger/nattvakter, og da ville jeg heller jobbet normalarbeidstid. Husk at hvis du finner en jobb med litt høyere lønn enn slavelønn, så slipper du å jobbe like mye. (hvis du finner en slik jobb vel og merke ) Ellers kan det jo være behov for stuepiker på hoteller her i byen. Lykke til
Snuppelure Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 Barer & Restauranter der kan du jobbe mye, og er du heldig med stedet du jobber er tipsen god i tillegg :-)
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 hoho, det hadde jeg ikke tenkt paa:) Bra plan, tusen takk for det tipset. xx
Superlammet Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 Har du vekterkurs kan du jobbe som vekter på mange forskjellige "småsteder". Hvis kan du ta kontakt med vikarbyråer, som det er nevnt her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå