Gå til innhold

De er så ulike

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to forhold i mitt liv: Det forrige og det jeg er i nå. Det er også de eneste to mennene jeg har ligget med. Jeg er 26 år gammel. Den første kjæresten min var jeg sammen med i seks år, fra jeg var 18. Vi bodde sammen nesten hele tiden. Den nye kjæresten min traff jeg i høst. De er ganske like av personlighet og sånn, men er veldig ulike på andre måter. Eksen min var mørkhåret og hadde mye kroppshår. Kjæresten min nå er lysere og er uten hår på kroppen. Ikke noe der nede heller, han tar det bort. Det er kjemperart, jeg synes det først var nesten kleint, men jeg venner meg gradvis til det. Han er også slankere, men sånn trent-slank, så han føltes liten å ta rundt. Sex er også veldig annerledes. Kjæresten min nå er saktere i alt, bruker tid. Jeg er ikke vant til det og blir utålmodig. Men vi har mye mer av det, kanskje fordi vi er nye for hverandre. Han er også en god del større der nede, noe som også er en tilvenning - for det var helt greit før også. Til og med orgasme er helt annerledes. Men han liker sex om morgenen og det er fint, for det liker egentlig jeg også. Når det gjelder interesser er de forskjellige. Eksen var så praktisk, men kjæresten nå er ikke handy. Forskjellige typer jobber også. Annen smak når det gjelder klær, filmer og mat og alt mulig. Jeg LIKER dette veldig godt, men det er så rart at menn kan være så forskjellig, og at jeg kan ha så forskjellig smak og like begge.

Anonymkode: 8074d...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige, ingen er helt like da vet du.

Anonymkode: 3d939...be3

Skrevet

Jeg det er morsomt, men også ganske fint... For det betyr at det potensielt er mange flotte og riktige mennesker for oss der ute, og at vi ikke trenger å låse oss til en type mann i jakten på en god partner. ❤️

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Folk kan være forskjllige både med positive og negative sider.

On 11/18/2020 at 4:37 PM, Snøfnugg_ said:

Jeg det er morsomt, men også ganske fint... For det betyr at det potensielt er mange flotte og riktige mennesker for oss der ute, og at vi ikke trenger å låse oss til en type mann i jakten på en god partner. ❤️

Absolutt!

Anonymkode: 3d538...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...