AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #21 Skrevet 18. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare bruke en but-plug? Da slipper man ubehaget når all luften skal ut igjen... Anonymkode: b0aec...6d3 En buttplug er veldig godt det også. Men en buttplug presser mot de erogene sonene i endetarmen, og på prostata. Ved å pumpe inn vann og luft kan man stimulere de erogene sonene mye dypere inn i tarmen. Det samme kan man gjøre med en dobbeldildo eller annen veldig lang og tynn dildo. En unik følelse ✨ Anonymkode: c3579...4a3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #22 Skrevet 18. november 2020 Jeg har IBS og må bare si at det absolutt ikke finnes erogene soner langt inni tarmen. Det å ha mye luft i magen er svært smertefult. Men man kan nok føle at det er erogene soner der om man har en fetisj og derfor psykisk tenner på det. Anonymkode: a9924...39f 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #23 Skrevet 18. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har IBS og må bare si at det absolutt ikke finnes erogene soner langt inni tarmen. Det å ha mye luft i magen er svært smertefult. Men man kan nok føle at det er erogene soner der om man har en fetisj og derfor psykisk tenner på det. Anonymkode: a9924...39f Jeg tror du skiller for skarpt mellom hva som er fysisk og psykisk her. Noen tenner på å bli slikket på øret, noen på å bli kilt, andre på å bli slått lett på rumpa, andre igjen på stimulering andre sider på kroppen. Det er en mental komponent i mye sex. Selv har jeg ofte opplevd nytelse ved å spise mye mat og bli stappmett, også det å bli kåt av dette. Det er heller ikke så vanlig. Det å pumpe luft inn i rumpa gir en lignende metthetsfølelse og innvendig massasje av tarmen som gjør en kåt om man har denne fetisjen. Anonymkode: c3579...4a3
tdm900 Skrevet 18. november 2020 #24 Skrevet 18. november 2020 12 timer siden, MarianneE skrev: Hva faen var det jeg akkurat leste? Tenkte akkurat det samme 😄 😄 😄 😄 Blir aldri overraska i denne tråden lengre
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #25 Skrevet 18. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En buttplug er veldig godt det også. Men en buttplug presser mot de erogene sonene i endetarmen, og på prostata. Ved å pumpe inn vann og luft kan man stimulere de erogene sonene mye dypere inn i tarmen. Det samme kan man gjøre med en dobbeldildo eller annen veldig lang og tynn dildo. En unik følelse ✨ Anonymkode: c3579...4a3 Erogene soner langt oppe i tarmen? Tviler sterkt på at det finnes, men du får kose deg med tarmgassen din. Anonymkode: b0aec...6d3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå