Gå til innhold

Pumpe luft inn i rumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare bruke en but-plug? Da slipper man ubehaget når all luften skal ut igjen...

Anonymkode: b0aec...6d3

En buttplug er veldig godt det også. Men en buttplug presser mot de erogene sonene i endetarmen, og på prostata. Ved å pumpe inn vann og luft kan man stimulere de erogene sonene mye dypere inn i tarmen. Det samme kan man gjøre med en dobbeldildo eller annen veldig lang og tynn dildo. En unik følelse ✨

Anonymkode: c3579...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IBS og må bare si at det absolutt ikke finnes erogene soner langt inni tarmen. Det å ha mye luft i magen er svært smertefult. Men man kan nok føle at det er erogene soner der om man har en fetisj og derfor psykisk tenner på det. 

Anonymkode: a9924...39f

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har IBS og må bare si at det absolutt ikke finnes erogene soner langt inni tarmen. Det å ha mye luft i magen er svært smertefult. Men man kan nok føle at det er erogene soner der om man har en fetisj og derfor psykisk tenner på det. 

Anonymkode: a9924...39f

Jeg tror du skiller for skarpt mellom hva som er fysisk og psykisk her. Noen tenner på å bli slikket på øret, noen på å bli kilt, andre på å bli slått lett på rumpa, andre igjen på stimulering andre sider på kroppen. Det er en mental komponent i mye sex.

Selv har jeg ofte opplevd nytelse ved å spise mye mat og bli stappmett, også det å bli kåt av dette. Det er heller ikke så vanlig. Det å pumpe luft inn i rumpa gir en lignende metthetsfølelse og innvendig massasje av tarmen som gjør en kåt om man har denne fetisjen.

Skrevet
12 timer siden, MarianneE skrev:

Hva faen var det jeg akkurat leste?

Tenkte akkurat det samme :P 😄 😄 😄 😄 Blir aldri overraska i denne tråden lengre

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En buttplug er veldig godt det også. Men en buttplug presser mot de erogene sonene i endetarmen, og på prostata. Ved å pumpe inn vann og luft kan man stimulere de erogene sonene mye dypere inn i tarmen. Det samme kan man gjøre med en dobbeldildo eller annen veldig lang og tynn dildo. En unik følelse ✨

Erogene soner langt oppe i tarmen? :overrasket: Tviler sterkt på at det finnes, men du får kose deg med tarmgassen din.

Anonymkode: b0aec...6d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...