Gå til innhold

Dennejenta skal ned 15kg

dennejenta

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, lillevill said:

Oi, grattis, du har jobbet bra! Så flott at du tar tak i helsa. :) 

Med en målvekt som er 76 får du en bmi på 24 som er innenfor normalvekt. Jeg er selv på samme reise som du, men er ti cm lavere enn deg og skal ned på 65 kilo og har jobbet med ned fra 80 siden august. :)

Tusen takk!😃 Har blitt mye jojo slanking de siste årene og ikke fått noen effekt av det (åpenbart😂). Men har endelig knekt koden tror jeg, spiser alt jeg har lyst på i moderasjoner. 

Så spennende, lykke til videre på reisen din mot målet! Det klarer du nok kjempefint😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vekten idag viser 81kg

Jeg kommer til å begynne med kalori og macrotelling i februar, for å sørge for at jeg får i meg nok og rett mat nå som jeg har et større fokus på trening ved siden av et sunt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg kommer til å veie meg hver 14 dag fremover, da det blir for mye fokus på vekt for min del dersom jeg gjør det hver eneste uke. 

01.11 = 88kg

18.11 = 83,3kg

02.12 = 82,3kg

16.12 = 81,4kg

30.12 = 82,4kg 

13.01 = 81kg

neste veiing 27.01

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Lenge siden det har kommet noen oppdatering fra meg. Jeg trener nå regelmessig og holder meg i et kaloriunderskudd. Hadde en plan om å fortsette å skrive ukentlige veiinger her inne, men har dessverre oppdaget at jeg bor i en leilighet hvor ingen av rommene egner seg til å veie seg. Det er gulvteppe i alle rom bortsett fra badet, hvor det er en helning i gulvet som gjør at vekta viser forskjellig hver gang jeg veier meg.. Har derfor egentlig lagt bort fokuset på å veie meg, men hadde vært gøy å starte på igjen og sett hvor jeg er i forhold til målet mitt nå. Noen som har vært i en lignende situasjon og funnet noen geniale tips/løsninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ta mål av kroppen? :) Eller kroppsbilder hvor du har samme klær på hver gang? Det er ofte vanskelig å "se" sin egen fremgang uten at man kan sammenligne med et utgangspunkt. 

Hvis vekten surrer mye kan det også hjelpe å veie seg sjeldnere. Da vil du fortsatt kunne se de større tendensene, men uten at du blir stresset av at tallene svinger mye opp og ned.

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan absolutt anbefale å ta mål eller bilder. For det er veldig vanskelig å se at du selv går ned.

I tillegg har jeg en bukse som enda ikke passer helt, men som nærmer seg uke for uke. Denne gir ekstra motivasjon og jeg ser jo på den at jeg faktisk har gått ned i vekt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...