Gå til innhold

Noen sykepleiere her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aner ikke under hvilke kategori jeg skal skrive dette innlegget. 
jeg har ei syk bestemor på sykehjemmet. Vi barnebarna har lyst å gi de ansatte på avdelingen en oppmerksomhet da vi er evig takknemlig for jobben de gjør for bestemor. 
har de lov å motta gave fra oss pårørende? 
tenkte kjøpe blomster, eller ei lita korg med sjokolade og litt snaks og et kort fra oss. 
synes de fortjener det. 
men vet ikke hvordan reglene er på slike ting? 
noen som vet? 

Anonymkode: 9d8a5...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov med sånne ting, men ikke penger eller større gaver direkte til enkelt personer. 

Anonymkode: 84b49...f69

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er lov med sånne ting, men ikke penger eller større gaver direkte til enkelt personer. 

Anonymkode: 84b49...f69

Med tanke på korona. Hva bør vi kjøpe? Er det innafor med ei lita korg med twist og sjokolader? Litt snacks? 
snakket med venninnen min som jobber der, og de setter mer pris på noe de kan spise, enn en blomster 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på korona. Hva bør vi kjøpe? Er det innafor med ei lita korg med twist og sjokolader? Litt snacks? 
snakket med venninnen min som jobber der, og de setter mer pris på noe de kan spise, enn en blomster 

Ville kjøpt noe som er innpakket mtp corona, som du never feks twist :) Boller, rullekake fra butikk osv. Eller bestille en bløtkake fra et bakeri, da støtter du også lokalsamfunnet!

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, heletv skrev:

Ville kjøpt noe som er innpakket mtp corona, som du never feks twist :) Boller, rullekake fra butikk osv. Eller bestille en bløtkake fra et bakeri, da støtter du også lokalsamfunnet!

Takk for tips! Det har jeg ikke tenkt på 

• Liker 1
Skrevet

Støtter og det med kake fra lokalt bakeri. 

Anonymkode: 7db29...016

Skrevet

Alltid koselig med en kake ja! Det ble veldig satt pris på når jeg jobbet på sykehjem hvert fall :) 

Anonymkode: 041a2...d0b

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid koselig med en kake ja! Det ble veldig satt pris på når jeg jobbet på sykehjem hvert fall :) 

Anonymkode: 041a2...d0b

Kjøpte kake, blomster og innpakket sjokolade, pluss et kort som vi skrev vår takknemlighet for god pleie og omsorg. 
De satt stor pris på det, og ei av pleierene begynte å gråte

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte kake, blomster og innpakket sjokolade, pluss et kort som vi skrev vår takknemlighet for god pleie og omsorg. 
De satt stor pris på det, og ei av pleierene begynte å gråte

Det er skikkelig godt med folk som viser at jobben som gjøres settes pris på. Ros er folk flest utsultet på. Du, og andre pårørende som viser takknemmelighet får applaus fra meg. 👏👏

Anonymkode: 7db29...016

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...