AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Jeg snakket en god stund med en fyr jeg matchet med... vi hadde gode samtaler, men vi fikk aldri møtt hverandre før det dabbet av... En fyr jeg har kjent hele livet mitt begynte på den tiden å gå litt turer og slikt sammen med meg og nå har det vel gått rundt to måneder siden jeg dabbet av med han første og jeg har vel blitt en greie med han jeg gikk turer med, men har ikke akk skreket du ut offentlig. Han jeg snakket med hadde meg på alle mine sosiale medier, og når vi dabbet av fjernet han meg aldri... og jeg helt ærlig glemte han litt En dag så lå jeg ut et bilde av meg å han jeg er sammen med nå og plutselig etter to måneder skriver han til meg?! Hva i alle dager? Jeg ble litt sjokkert siden jeg hadde glemt at jeg hadde han på mine sosiale medier... Jeg forstår virkelig ikke hva den fyren prøver på, med å kontakte meg to mnder etter at kontakten datt ut... Anonymkode: 6e661...26b 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Jeg har også vært borti noe lignede, fyren sluttet plutselig å sende meldinger så dabbet alt av... men han fjernet meg aldri... noen måneder senere postet jeg bilde på instagram og han sender dm til bilde om å treffer.... tror virkelig noen gutter at vi skal komme løpende tilbake til dem? Anonymkode: 077da...1c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå