AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Skrevet 17. november 2020 Jeg er en mann i midten av 30've årene som har kommet dit jeg vil være. Jeg har en stor leilighet og en fin bil. De egenskapene er viktigere enn selve personligheten i disse dagene så det er derfor jeg nevner de først 🙈 Jeg har også humor og sjarm. De eneste vanskelighetene jeg har er at jeg savner å reise. Jeg elsker å oppleve, utforske og nyte forskjellige kulturer. Og ikke minst møte eksotiske damer i utlandet. Jeg har problemer med å date norske damer. Jeg får forespørsler men jeg er ikke interessert. I disse tider er det spesielt vanskelig å treffe noen. Andre som opplever det samme? Anonymkode: 9f1f5...e1c 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Det er vanskelig for alle å møte noen i disse dager. Det de jo ikke slik at man bør fly rundt og date folk nå. Men du får oppsøke diverse nettsider, og bli kjent med kvinner fra andre land der. Eventuelt oppsøke utlandske miljøer i Norge. Men det er jo positivt for deg av at du opplever å ha alt annet i livet ditt på stell, selv om du ikke har lykkes i kjærligheten enda. Anonymkode: ab601...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trolll Anonymkode: d8b82...bf0 Hvorfor skal en voksen mann som meg kl 04 trollet om sånt? Hvorfor? Anonymkode: 9f1f5...e1c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal en voksen mann som meg kl 04 trollet om sånt? Hvorfor? Anonymkode: 9f1f5...e1c Selv trollet vet ikke hvorfor, det bare gjør for å føle seg bedre med seg selv. Som en avhengig, på søk etter sin neste dose. Neste bekreftelse. Neste dose av oppmerksomhet som tilsier at noen ønsker å snakke med en. Anonymkode: 35b50...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 Troll eller ei, jeg synes du burde utnytte sjansen til å drive med selvutvikling. Gjør det til et mål å sosialisere med norske kvinner, så kanskje de ikke er så verst. Du har ca null å tape i denne situasjonen. M50 Anonymkode: c5e6b...d08 4
anonym ss Skrevet 18. november 2020 #7 Skrevet 18. november 2020 Mange teite svar her inne. Jeg sljlnner tråd starter, jeg har selv en ex samboer i Irland (som jeg mistet pga evig lockdown) og klarer ikke date norske typer, de er ikke gentleman og interessant nok (sorry trådstarter). Men du har nok dine grunner. Og mange lever et liv der de trenger denne spenningen og nå sitter man på glattcelle ufrivillig. Jeg har basert livet mitt på alt uten for landets grenser og føler jeg blir gal i hodet selv, det er tøft. Jeg mistrives her, og skulle sitte på norske datungapper er håpløst. Men må bare se lyset, du har hvettfall ikke en biologisk tikkende klokke. Meld deg inn i fb grupper for nasjoner ".... in norway", plutselig har de et arrangement gående etter jul og vipps
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå