AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Hei alle sammen 🙃 Sitter litt i tenkeboksen og prøver å finne ut hva som er normalt.. Jeg ser en fellesnevner for de jeg har datet.. Det er lite kos og klem når vi er med hverandre uten alkohol og ikke ligger i sengen.. Nå har jeg komt frem til at det kanskje er meg? Jeg kan skrive lange meldinger om hvor godt jeg liker noen. Ord kommer enkelt for meg.. Men når det kommer til å vise det, i form av kyss, kos og generelt vise kjærlighet har jeg en enorm sperre. Tror frykten for å bli avvist tar helt over.. Men jeg virker jo sikkert uinteressant og kald 🤦♀️ Noen som er motsatt av meg? Hvordan funker det? Noen som tvinger seg selv til å ta initiativ til kos osv? Frykter at jeg har ødelagt mange potensielt gode relasjoner pga dette 😱 Anonymkode: f8fd5...bdb 1
oeas Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 På min måte. Ingen er like. Det viktige når man er i datefasen er jo å bruke tid til å bli kjent med hverandre. Da kan det etter hvert gå opp for deg hva den andre egentlig mente da vedkommende sa eller gjorde noe helt i begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Jeg er mer motsatt ja. Er veldig kosete men liker ikke sette ord på ting eller snakke om følelser. 🤷♀️ Anonymkode: c3718...4c4 1
Sunshine☀️ Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mer motsatt ja. Er veldig kosete men liker ikke sette ord på ting eller snakke om følelser. 🤷♀️ Anonymkode: c3718...4c4 Føler du at det har en positiv virkning at du tør å vise følelser? Får dere fort en god kjemi?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, Sunshine☀️ skrev: Føler du at det har en positiv virkning at du tør å vise følelser? Får dere fort en god kjemi? Ja man gjør jo det. Tror det er positivt ja. Kanskje får jeg følelser litt fort da, når det begynner å bli fysisk. Anonymkode: c3718...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen 🙃 Sitter litt i tenkeboksen og prøver å finne ut hva som er normalt.. Anonymkode: f8fd5...bdb Men hvorfor er det noe du ikke vet da? Noen andre i tråden som vet, kanskje? Anonymkode: abfa7...fd4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor er det noe du ikke vet da? Noen andre i tråden som vet, kanskje? Anonymkode: abfa7...fd4 Hva mener du? 🙊 Ts Anonymkode: f8fd5...bdb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? 🙊 Ts Anonymkode: f8fd5...bdb Er det ikke noe, at du ikke føler du vet hva normalen er? Anonymkode: abfa7...fd4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Skrevet 17. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke noe, at du ikke føler du vet hva normalen er? Anonymkode: abfa7...fd4 Tror kanskje det er vanligere å vise mer enn det jeg gjør. Tror fort jeg kan virke litt uinteressert.. Men er jo bare redd for å bli avvist.. Litt irrasjonelt, men sånn er det no 😅 Må kanskje presse meg selv litt mer fremover 🙆♀️ Anonymkode: f8fd5...bdb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Skrevet 17. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror kanskje det er vanligere å vise mer enn det jeg gjør. Tror fort jeg kan virke litt uinteressert.. Men er jo bare redd for å bli avvist.. Litt irrasjonelt, men sånn er det no 😅 Må kanskje presse meg selv litt mer fremover 🙆♀️ Anonymkode: f8fd5...bdb Vanligere å vise hva? Og hvorfor er du redd for å bli avvist? Er du redd for mye? Trenger ikke å være irrasjonelt hvis du ikke har en god trygghet i deg selv. Og å presse deg selv er ikke nødvendigvis løsningen, for det er det motsatte av å forstå deg selv. Anonymkode: abfa7...fd4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #11 Skrevet 17. november 2020 Jeg liker å klemme, kysse, stryke nesen mot hennes nese og snakke om følelser – blir alltid dumpet etter at jeg begynner med intimitet: «det var veldig hyggelige/flotte dater, men jeg er usikker på oss». Etter flere måneder med tørke pleier jeg å i ny og ne (dvs. 1 gang i året siste tre årene) å gå inn for en midlertidig FF. Utrolig hvor mye komplimenter (verbalt og kroppslig) de gir på intimiteten jeg viser dem, men det pleier tydeligvis å være for mye for de få kvinnene jeg virkelig er interessert i. Anonymkode: b4505...44a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #12 Skrevet 17. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å klemme, kysse, stryke nesen mot hennes nese og snakke om følelser – blir alltid dumpet etter at jeg begynner med intimitet: «det var veldig hyggelige/flotte dater, men jeg er usikker på oss». Etter flere måneder med tørke pleier jeg å i ny og ne (dvs. 1 gang i året siste tre årene) å gå inn for en midlertidig FF. Utrolig hvor mye komplimenter (verbalt og kroppslig) de gir på intimiteten jeg viser dem, men det pleier tydeligvis å være for mye for de få kvinnene jeg virkelig er interessert i. Anonymkode: b4505...44a Eller alt for lite? Anonymkode: abfa7...fd4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #13 Skrevet 17. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanligere å vise hva? Og hvorfor er du redd for å bli avvist? Er du redd for mye? Trenger ikke å være irrasjonelt hvis du ikke har en god trygghet i deg selv. Og å presse deg selv er ikke nødvendigvis løsningen, for det er det motsatte av å forstå deg selv. Anonymkode: abfa7...fd4 Jeg sliter med lav selvfølelse når det kommer til dating/menn.. Er veldig utrygg i disse dating-situasjonene 😐 Mye pga svik fra nære omsorgspersoner i barndommen. Jeg jobber mye med meg selv for tiden, så denne refleksjonen er nok et resultat av det 😅 Jeg har lyst å være nær han jeg dater og kose og stryke osv men får en slags sperre 🤦♀️ men om vi f.eks ligger i sengen går det helt fint.. Da er det litt uskrevne regler på en måte.. Men ser jo at det jeg sier og det jeg gjør ikke matcher 😬 (altså sier at jeg er veldig interessert, men du merker det ikke på oppførselen min nødvendigvis) Bortsett fra hvis jeg blir brisen.. Da mister jeg hemninger og slår meg løs.. Anonymkode: f8fd5...bdb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #14 Skrevet 17. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med lav selvfølelse når det kommer til dating/menn.. Er veldig utrygg i disse dating-situasjonene 😐 Mye pga svik fra nære omsorgspersoner i barndommen. Jeg jobber mye med meg selv for tiden, så denne refleksjonen er nok et resultat av det 😅 Jeg har lyst å være nær han jeg dater og kose og stryke osv men får en slags sperre 🤦♀️ men om vi f.eks ligger i sengen går det helt fint.. Da er det litt uskrevne regler på en måte.. Men ser jo at det jeg sier og det jeg gjør ikke matcher 😬 (altså sier at jeg er veldig interessert, men du merker det ikke på oppførselen min nødvendigvis) Bortsett fra hvis jeg blir brisen.. Da mister jeg hemninger og slår meg løs.. Anonymkode: f8fd5...bdb Traumatisert? Og det er helt vanlig å miste hemninger når man er ruset på alkohol. Man synker veldig kjapt til lavere frekvenser da og så tar satan over når man blacker ut. Lurer på hvordan det blir for andre å slå seg løs i selskap med sånt. Jeg har hilst på satan før og han liker ikke meg. Anonymkode: abfa7...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #15 Skrevet 17. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å klemme, kysse, stryke nesen mot hennes nese og snakke om følelser – blir alltid dumpet etter at jeg begynner med intimitet: «det var veldig hyggelige/flotte dater, men jeg er usikker på oss». Etter flere måneder med tørke pleier jeg å i ny og ne (dvs. 1 gang i året siste tre årene) å gå inn for en midlertidig FF. Utrolig hvor mye komplimenter (verbalt og kroppslig) de gir på intimiteten jeg viser dem, men det pleier tydeligvis å være for mye for de få kvinnene jeg virkelig er interessert i. Anonymkode: b4505...44a Det høres litt ut som at du prøver for hardt for å være ærlig.. Anonymkode: c3718...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #16 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Traumatisert? Og det er helt vanlig å miste hemninger når man er ruset på alkohol. Man synker veldig kjapt til lavere frekvenser da og så tar satan over når man blacker ut. Lurer på hvordan det blir for andre å slå seg løs i selskap med sånt. Jeg har hilst på satan før og han liker ikke meg. Anonymkode: abfa7...fd4 Hehe 😊 Ingen Satan enda.. Traumatisert vet jeg ikke.. Men jeg har blitt forlatt av min far. Men når jeg er trygg er jeg veldig kjærlig.. Så det er bare frem til jeg er sammen med de evt.. Men litt vanskelig å komme dit når man viser så lite interesse. Ts Anonymkode: f8fd5...bdb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #17 Skrevet 17. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe 😊 Ingen Satan enda.. Traumatisert vet jeg ikke.. Men jeg har blitt forlatt av min far. Men når jeg er trygg er jeg veldig kjærlig.. Så det er bare frem til jeg er sammen med de evt.. Men litt vanskelig å komme dit når man viser så lite interesse. Ts Anonymkode: f8fd5...bdb Hehe. Han er alltid der i bakgrunnen og prøver seg hver bidige gang. Slår aldri feil. Er så forutsigbart. 😄 Men mørket liker ikke lys, og hvis satan har lyst å bli mer positiv så må han bare stikke innom så kan vi lyse opp tilværelsen, for det er ikke bare han som har støtte fra det metafysiske planet heller. 😊 Men ja, interesse ja, man pleier vel å få det samme som man gir der. Litt som respekt. ❤ Anonymkode: abfa7...fd4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #18 Skrevet 17. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Han er alltid der i bakgrunnen og prøver seg hver bidige gang. Slår aldri feil. Er så forutsigbart. 😄 Men mørket liker ikke lys, og hvis satan har lyst å bli mer positiv så må han bare stikke innom så kan vi lyse opp tilværelsen, for det er ikke bare han som har støtte fra det metafysiske planet heller. 😊 Men ja, interesse ja, man pleier vel å få det samme som man gir der. Litt som respekt. ❤ Anonymkode: abfa7...fd4 Ja, du sier noe der.. 🙆♀️ Man får det man gir 😅 fanken! Anonymkode: f8fd5...bdb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #19 Skrevet 17. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du sier noe der.. 🙆♀️ Man får det man gir 😅 fanken! Anonymkode: f8fd5...bdb Anonymkode: abfa7...fd4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #20 Skrevet 17. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: abfa7...fd4 😁 Anonymkode: f8fd5...bdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå