Gå til innhold

En cheeky engelskmann...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en engelskmann på tinder. I begynnelsen var det, pga ikke kjente hans væremåte, vanskelig å bli klok på han. Men så begynte han å snakke om den ni år gamle sønnen sin som han aldri har kontakt med fordi «barnemor fant en ny mann som skulle være pappa»... han har reist jorda rundt og skryter veldig av hobbyene sine og alt han har oppnådd. Høy utdannelse og god jobb hadde han, men har «fri» nå (midt i pandemien??) for å reise... 

Veldig tidlig spurte han om å feire jul meg meg og barnet. Jeg: Eh, kanskje det? Han: hva spiser dere på julaften? Jeg: ribbe. Han: ååååå herreguuuud neeeei dere må spise elg!!! Og fortsatte å bare kritisere våre juletradisjoner.

Kritisertr absolutt alt og gjorde narr av alt. Liksom en barnslig «jeg er alltid bedre enn deg»-greie... 

Han fikk låne bilen min for å kjøre meg ene dagen jeg trengte hjelp til å kjøre og han klagde etterpå, ETTER å tydeligvis ha brukt bilen min og tydeligvis kjørt over ti mil(!) og leverte bilen dynn skitten... på at han følte seg som en taxisjåfør... 

Fyren er gal. Splitter pine gal. Vil med dette advare mot engelskmenn (de er jo ikke så mange) på tinder nå. Han her gjennomskua jeg tidlig. Men garantert ikke alle som gjør det. Skremmende oppførsel på mannen.

Anonymkode: 5c94e...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok møtt en rar mann men jeg har møtt rare nordmenn. Det finnes mange fantastiske engelske fyrer 

• Liker 2
Skrevet

Han her er jo gal, det har ingenting med at han er engelsk å gjøre. 

Men du burde luktet lunta lenge før du traff han. Vær mer forsiktig neste gang...

Anonymkode: 54f57...422

• Liker 4
Skrevet

Hvor lenge hadde han vært her? Hadde han blitt fornorsket, eller var han ennå veldig engelsk? Høres ikke noe hyggelig ut å date. 

Skrevet

Det er ikke Englands feil at du ikke satte på bremsene mye tidligere.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...