Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem henvender dere til? får dere stort sett anbefalinger for kjæreste emne, eller klekker dere ut kandidater selv. Ser du etter lokal mann, og hvilke signaler gir du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke henvendt meg noe særlig sted. Vet ikke hvor man finner en kjæreste i dag? Menn virker helt utilgjengelige i dag, de man ikke vil ha florerer det av på nettet. Å finne en oppegående og snill mann er vanskelig i disse tider, som det faktisk vil fungere med i lengden. 

Anonymkode: 34501...dcc

• Liker 3
Skrevet

Jeg henvender meg ingen steder. Jeg har  vært på datingapper. Nå er jeg lei og slettet alle. Har noen menn på Snap, men det har ikke passet seg å møtes enda. Stresser ikke og tar det som det kommer. Satser på at det er en duganes kandidat blant de jeg har lagt til på Snap fra appene.

Anonymkode: e4f6f...48d

Skrevet

Leter på tinder og fb-dating. Sistnevnte har gitt mer valuta enn tinder, hva samtaler angår. Truffet to, ikke helt klaff. 

Om jeg ser etter en lokal mann?  Tja.. jeg er ikke gira på avstandsforhold, så må vel svare ja på det. Kan jo reise litt, men ikke så veldig langt. 

Får ingen anbefalinger, har en kjedelig venninneflokk som stort sett bare består av opptatte damer og og damer som nærmest har gitt opp.  Prøver å flørte og smile og gjøre det beste jeg kan, men det skal sies at norske menn er litt treige på det der med flørting... 

Anonymkode: dffc7...9e2

Skrevet

Etter å vært på KG en stund har jeg sluttet å ser etter noen, er blitt glad jeg er singel.

Anonymkode: e0bae...a30

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å vært på KG en stund har jeg sluttet å ser etter noen, er blitt glad jeg er singel.

Hahah så enig. Jeg har fått avsmak for forhold og dating. Skjønner ikke hvorfor jeg skal utsette meg selv for så mye stress. Mer lykkelig som singel. 

Skrevet

Jeg har brukt nett da jeg ikke er ute på byen og går ikke ut alene. Min dømme kraft svekkes også kraftig ved inntak av alkohol så nei det er ikke mitt sted. Jeg er online... men ja enig med henne at de fleste jeg syns er spennende er helt utilgjengelig. Så da er man single da og fornøyd med det. :)

Skrevet

Helt umulig å finne, menn tørr jo ikke flørte, og det er bare useriøst dritt på dating apper. Hjelper ikke smile til noen på gata, aldri ville en norsk mann spurt ut en fremmed som smiler.. ta dere sammen gutter, vi er tilbake til 50 tallet nå, begynn å flørt selv om dere ikke er drita på byen kl.02.

Håper å bli satt på blind date men venner er for selvoptatte av egne forhold. Jeg leter og leter og gir opp.. Så sitter vi her menn og kvinner på hver sin side ufrivillig single og familieløse. Om bare menn kan slippe på stoltheten sin og tørre og satse 

• Liker 1
Skrevet
På 16.11.2020 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Slutter meg til denne. Hører mye rart om menn fra kvinnene på KG også... Stakkars familier!

• Liker 1
Skrevet
På 16.11.2020 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Prøver å flørte og smile og gjøre det beste jeg kan, men det skal sies at norske menn er litt treige på det der med flørting... 

Anonymkode: dffc7...9e2

Vi er ikke trege, vi er høflige og forsiktige.

Det siste en hyggelig mann ønsker, er å "plage" ei dame med flørting.

Slik samfunnet er blitt, så er det bedre og mer naturlig om dere damer tar initiativ.

Anonymkode: ac2ef...a9d

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, anonym ss skrev:

Hjelper ikke smile til noen på gata, aldri ville en norsk mann spurt ut en fremmed som smiler.. ta dere sammen gutter, vi er tilbake til 50 tallet nå, begynn å flørt selv om dere ikke er drita på byen kl.02.

Vi menn har jo lest utallige innlegg her inne om hvor det er lov og ikke lov å ta kontakt med damer. Konklusjonen er at det stort sett blir tatt ille opp med flørting på gaten, i butikker, treningssenter osv.

Til slutt så er det ikke mange steder igjen å ta kontakt med damer, og da blir det til at man heller godtar sin skjebne og lever som singel resten av livet.

Kjedelig å ikke få oppleve å få barn , men er man heldig så har man nevøer og nieser man kan treffe og ha det moro med. :)

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er ikke trege, vi er høflige og forsiktige.

Det siste en hyggelig mann ønsker, er å "plage" ei dame med flørting.

Slik samfunnet er blitt, så er det bedre og mer naturlig om dere damer tar initiativ.

Er det å henvende seg forsiktig til ei dame "plaging"? Har man en viss grad av sosial kompetanse, og er lydhør for de signaler en mottar, vil jeg nå absolutt påstå at det fint går an å vise interesse for en dame uten å oppleves påtrengende, og en skjønner fort tegningen om hun ikke vil ha kontakt. Et hyggelig spørsmål i kaffikøen, et koselig smil på busstoppen, en hyggelig kommentar i matbutikken mens dere begge står og leter etter Taco-ingredienser? Jeg tenner på og respekterer menn som viser initiativ. Det trenger ikke å være verdenes mest brilliante henvendelse..det enkleste er oftes det beste. 

Anonymkode: 1a0c8...d71

• Liker 1
Skrevet

Går etter de med ring på fingere, er en grunn til at de er gift😍, jeg velger kun fra første hylle, har ødelagt  noen forhold, men mange menn klare faktisk å avstå👍🏻. Jeg varsler så klart konen når jeg er ferdig med disse patetiske ynkelige mannen! 

Anonymkode: ecb52...7cc

Skrevet

Det å IKKE gifte seg og IKKE få barn, er som å unngå å kjøpe billetter til Titanic :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det å henvende seg forsiktig til ei dame "plaging"? Har man en viss grad av sosial kompetanse, og er lydhør for de signaler en mottar, vil jeg nå absolutt påstå at det fint går an å vise interesse for en dame uten å oppleves påtrengende, og en skjønner fort tegningen om hun ikke vil ha kontakt.

Det er sånn jeg har tenkt etter å lest utallige innlegg her inne og andre steder.

Har jo vært noen damer jeg har likt veldig godt som f. eks. har jobbet i butikker hvor jeg handler, men har jo forstått at man ikke skal ta kontakt med damer som er på jobb, og det forstår jeg.

Nå har jeg gitt opp håpet om å treffe noen, og jeg prøver å ikke tenke så mye på at livet ikke ble som trodde og håpet det skulle bli.

Skrevet

Henvender meg veldig sjeldent til noen som helst. Jeg liker dårlig å ta initiativ selv fordi jeg syns det er lett for at menn stempler en som billig, needy og desperat om man er aktiv. Så det blir mer til at jeg vurderer de som viser interesse for meg og gir respons om jeg tror vi har noe til felles. Jeg sender ikke ut signaler med mindre jeg har øye for noen. Hvorfor skulle jeg? Jeg interesserer meg jo ikke for alle menn bare fordi jeg er singel. Jeg liker best å møte noen tilfeldig og ser vel derfor etter en lokal mann, men ville vært åpen for avstand om jeg traff noen som viste seg å bo et annet sted.

Anonymkode: 4bbe6...702

Skrevet
2 timer siden, anonym ss skrev:

Helt umulig å finne, menn tørr jo ikke flørte, og det er bare useriøst dritt på dating apper. Hjelper ikke smile til noen på gata, aldri ville en norsk mann spurt ut en fremmed som smiler.. ta dere sammen gutter, vi er tilbake til 50 tallet nå, begynn å flørt selv om dere ikke er drita på byen kl.02.

Håper å bli satt på blind date men venner er for selvoptatte av egne forhold. Jeg leter og leter og gir opp.. Så sitter vi her menn og kvinner på hver sin side ufrivillig single og familieløse. Om bare menn kan slippe på stoltheten sin og tørre og satse 

ja, jeg husker det var ei kvinne som smilte til meg når jeg var i en by for første gang, jeg var bare ikke forberedt. Det var i Sortland. 

Anonymkode: 2b5ea...1ab

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Henvender meg veldig sjeldent til noen som helst. Jeg liker dårlig å ta initiativ selv fordi jeg syns det er lett for at menn stempler en som billig, needy og desperat om man er aktiv. Så det blir mer til at jeg vurderer de som viser interesse for meg og gir respons om jeg tror vi har noe til felles. Jeg sender ikke ut signaler med mindre jeg har øye for noen. Hvorfor skulle jeg? Jeg interesserer meg jo ikke for alle menn bare fordi jeg er singel. Jeg liker best å møte noen tilfeldig og ser vel derfor etter en lokal mann, men ville vært åpen for avstand om jeg traff noen som viste seg å bo et annet sted.

Anonymkode: 4bbe6...702

jeg har sett noen typer kvinner når dem gir signal, det er med ett skikkelig dypt blikk, totalt fremmede. De andre merker ikke at du er ute...

Anonymkode: 2b5ea...1ab

Skrevet

Må innrømme at jeg verken henvender meg til menn eller gir noen spesielle signaler. Erfaringen min så langt er at menn skjemmer vekk oss kvinner med å ta initiativ. Og det er en situasjon jeg (dessverre kanskje, siden det ikke er spesielt likestillingsvennlig?) må innrømme er veldig behagelig.... Men en veldig hyggelig oppdagelse, var litt spent på det etter maaaaange år i et fast forhold! 

Skrevet
3 hours ago, anonym ss said:

menn tørr jo ikke flørte, og det er bare useriøst dritt på dating apper. Hjelper ikke smile til noen på gata, aldri ville en norsk mann spurt ut en fremmed som smiler.

Jeg kunne spurt ut 100 damer på gata og samtlige ville sagt nei. En stor andel ville sett på det som et overgrep. Jeg ville bli sett på som en creep. Noen ville kanskje blitt smigret selv om de sa nei, men det er jo like fullt ydmykende for meg. Hva er poenget om det er utenkelig å få ja, og usannsynlig at de ikke så på det som creepy?

Kun de kjekkeste mennene kunne lykkes med noe slik, og hvorfor skulle de gjøre det? De drukner jo i tilbud uansett. På tinder og IRL.

Anonymkode: 8ba77...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...