Gjest Føsleguri Skrevet 16. november 2020 #21 Skrevet 16. november 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker blomstermønster! Synes ensfargede blir kjedelige. Kunne ALDRI hatt et helhvitt sengesett. Anonymkode: 0fd77...f88 Jeg har ingen ensfargede sengesett, jeg liker mønster. Jeg bor så mye på hotell så når jeg er hjemme vil jeg ikke sove på "et hotellrom" med helhvitt sengesett Endret 16. november 2020 av Føsleguri Feil
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #22 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, Føsleguri skrev: Jeg har ingen ensfargede sengesett, jeg liker mønster. Jeg bor så mye på hotell så når jeg er hjemme vil jeg ikke sove på "et hotellrom" med helhvitt sengesett Samme her. Selv om jeg ikke bor så mye på hotell. Jeg vil ha mønster! Livet er for kort for kjedelige ensfargede sengetøy. Jeg har ikke så mye mønster og farger i garderoben, så da er det gøy å få utløp for det på sengetøyet. Kjøper mest bomullssateng. Anonymkode: fa877...af5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #23 Skrevet 16. november 2020 Jeg har et sett i mønstret bomull fra Ikea som er ca 20 år nå. Like fint i fargene og deilig å sove i. Tviler på det var spesielt dyrt 😄 Anonymkode: 151a4...17f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå