AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Del Skrevet 16. november 2020 Er på jakt etter en dagkrem som trekker greit inn i huden og lukter ok. Noen som bruker den og kan fortelle litt? Anonymkode: ec2e0...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Del Skrevet 17. november 2020 Tror ikke den er så ille:) Anonymkode: cedaf...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Del Skrevet 17. november 2020 Holder det den lover? Som i at den reduserer rynker osv? Nei, selvfølgelig ikke! Men en ok fuktighetskrem om du tåler så mye parfyme Anonymkode: 89c25...bc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Del Skrevet 17. november 2020 Det eneste som bevist reduserer linjer/rynker er retinol og syrer. Har selv brukt retinolserum i 2-3 mnd og ser forskjell. Anonymkode: 7cce2...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Del Skrevet 17. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som bevist reduserer linjer/rynker er retinol og syrer. Har selv brukt retinolserum i 2-3 mnd og ser forskjell. Anonymkode: 7cce2...e98 Trodde ikke man så forskjell før etter 6 mnd til et år? Det er det forskning sier. På hva og hvor i ansiktet ser du forskjell? Og hvilken type syre bruker du?😊 Jeg har brukt retinol 6 mnd og ser ingen forskjell, huden er tørrere bare🙁 Anonymkode: cedaf...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Del Skrevet 17. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde ikke man så forskjell før etter 6 mnd til et år? Det er det forskning sier. På hva og hvor i ansiktet ser du forskjell? Og hvilken type syre bruker du?😊 Jeg har brukt retinol 6 mnd og ser ingen forskjell, huden er tørrere bare🙁 Anonymkode: cedaf...728 Jeg stusser alltid når jeg leser at folk får tørr hud av retinol, har aldri opplevd det selv, men det virker så "vanlig." Kanskje retinol ikke passer huden deres? Begynte først med retinolsrum som inneholdt 0,3% retinol og brukte det hver dag uten å reagere på det. Har nå nylig kjøpt et serum med 1% retinol og bruker det annenhver dag og har ikke fått noen reaksjon, huden min blir så myk og god av retinol og jeg ser at linjene under øynene har blitt mindre synlig etter å ha brukt det i 3-4 uker. Anonymkode: 5146d...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #7 Del Skrevet 17. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stusser alltid når jeg leser at folk får tørr hud av retinol, har aldri opplevd det selv, men det virker så "vanlig." Kanskje retinol ikke passer huden deres? Begynte først med retinolsrum som inneholdt 0,3% retinol og brukte det hver dag uten å reagere på det. Har nå nylig kjøpt et serum med 1% retinol og bruker det annenhver dag og har ikke fått noen reaksjon, huden min blir så myk og god av retinol og jeg ser at linjene under øynene har blitt mindre synlig etter å ha brukt det i 3-4 uker. Anonymkode: 5146d...ecb Det er nok placebo eller andre årsaker, for så fort fungerer faktisk ikke retinol på linjer:) Anonymkode: cedaf...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Del Skrevet 17. november 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok placebo eller andre årsaker, for så fort fungerer faktisk ikke retinol på linjer:) Anonymkode: cedaf...728 Det kan ikke være placebo når linjene har blitt mindre synlig. Jeg kjenner huden min veldig godt og har plagdes med smålinjer under øynene i ett år, så ja, jeg ser effekt. Og huden er silkemyk når jeg bruker retinol. Anonymkode: 5146d...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #9 Del Skrevet 17. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde ikke man så forskjell før etter 6 mnd til et år? Det er det forskning sier. På hva og hvor i ansiktet ser du forskjell? Og hvilken type syre bruker du?😊 Jeg har brukt retinol 6 mnd og ser ingen forskjell, huden er tørrere bare🙁 Anonymkode: cedaf...728 Bruker Paulas Choice 1%. Blir også tørr i ansiktet så bruker det 1-2 ganger i uka i hele ansiktet og 5-6 ganger på overleppa. På overleppa ser jeg forskjell, linjene er mykere. Regner ikke med at de noen gang forsvinner fordi jeg begynte med retinol for sent. Jeg må legge serumet etter en nattkrem og jeg må smøre godt dagene etter. Bruker syretoneren fra TO og peelen fra TO 1 g i uka, brukt syreprodukter i mange år. Bruker også c-vit serum fra TO og azelaic-serumet. Sistnevnte tørker også ut og kan ikke brukes for ofte. Anonymkode: 7cce2...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #10 Del Skrevet 17. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker Paulas Choice 1%. Blir også tørr i ansiktet så bruker det 1-2 ganger i uka i hele ansiktet og 5-6 ganger på overleppa. På overleppa ser jeg forskjell, linjene er mykere. Regner ikke med at de noen gang forsvinner fordi jeg begynte med retinol for sent. Jeg må legge serumet etter en nattkrem og jeg må smøre godt dagene etter. Bruker syretoneren fra TO og peelen fra TO 1 g i uka, brukt syreprodukter i mange år. Bruker også c-vit serum fra TO og azelaic-serumet. Sistnevnte tørker også ut og kan ikke brukes for ofte. Anonymkode: 7cce2...e98 Det er viktig å bruke veldig fuktighetsgivende produkter når du bruker retinol og syreprodukter. Jeg bruker en fuktighetsgivende toner, serum og en rik nattkrem både dag og natt, og får ikke tørr hud når jeg bruker 1% retinol selvom jeg bruker det annenhver dag. Anonymkode: 5146d...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #11 Del Skrevet 19. november 2020 På 18.11.2020 den 0.06, AnonymBruker skrev: Det er viktig å bruke veldig fuktighetsgivende produkter når du bruker retinol og syreprodukter. Jeg bruker en fuktighetsgivende toner, serum og en rik nattkrem både dag og natt, og får ikke tørr hud når jeg bruker 1% retinol selvom jeg bruker det annenhver dag. Anonymkode: 5146d...ecb Bruker du den kremen rundt øynene åså? Har hørt mye bra om den kremen men problemet mitt er begynnende linjer rundt øynene. Anonymkode: 89c25...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå