Gå til innhold

Bli en mann når jeg blir eldre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt så mye om at menn vil ha unge kvinner, og at det blir vanskelig for kvinner å finne partner når de blir over 40-50 år. Jeg lurer derfor på om det ikke kan være lurt å skifte kjønn til mann når jeg blir rundt 45 år? Jeg er enda ung, så er veldig lenge til jeg blir 45 år, og vil være kvinne frem til da. Kan legge til at jeg holder på med høyere utdannelse som gir god lønn når jeg er ferdig. Dette er ikke tull, selv om jeg begynner å lure på om jeg er gal som tenker på dette.

Anonymkode: 8257b...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres fornuftig ut.

Hadde kanskje tenkt meg om to ganger om jeg hadde barn.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare bli lesbisk? Du trenger jo ikke bytte kjønn. Massevis av ledige damer på 45+ om du vil ha dem

Anonymkode: 51b30...90f

• Liker 1
Skrevet

you go girl👍👍

Anonymkode: 310b3...2d0

Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Høres fornuftig ut.

Ja, jeg tenker det jeg også. I og med at jeg liker menn nå kommer jeg til å bli en homofil mann, men det er helt greit.

Skrevet

Forstår jeg det riktig? Du vil bytte kjønn for at menn skal velge deg? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare bli lesbisk? Du trenger jo ikke bytte kjønn. Massevis av ledige damer på 45+ om du vil ha dem

Anonymkode: 51b30...90f

Hmm, det har jeg aldri tenkt på, men jeg forelsker meg i menn, og vil helst være sammen med en mann.

Skrevet
Akkurat nå, Kenelz skrev:

Forstår jeg det riktig? Du vil bytte kjønn for at menn skal velge deg? 

Ja, det blir jo homofile menn som kan velge meg da. Men ser for meg at det er lettere å være en eldre homofil mann, enn en eldre heterofil kvinne. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, det blir jo homofile menn som kan velge meg da. Men ser for meg at det er lettere å være en eldre homofil mann, enn en eldre heterofil kvinne. 

Hvorfor er du så bekymret allerede i en ung alder (?) om menn blir å velge deg? Tror du ikke du vil få en mann i en ung alder som vil vare livet ut? 

Hadde først og fremst søkt psykisk hjelp om du bare vil skifte kjønn for å holde deg attraktivt hos homofile menn. 

Skrevet
1 minutt siden, Kenelz skrev:

Hvorfor er du så bekymret allerede i en ung alder (?) om menn blir å velge deg? Tror du ikke du vil få en mann i en ung alder som vil vare livet ut? 

Hadde først og fremst søkt psykisk hjelp om du bare vil skifte kjønn for å holde deg attraktivt hos homofile menn. 

Er mange som skiller seg i dag, så er ikke så usannsynlig å bli singel og godt voksen.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er mange som skiller seg i dag, så er ikke så usannsynlig å bli singel og godt voksen.

Er mange som holder sammen i dag, så er ikke så usannsynlig å bli i et forhold som godt voksen. 

Uansett: Om du er så bekymret for å ende opp alene så søk hjelp. Hva får deg til å tro at en annen homofil mann vil være sammen med en eldre transe? Hva får deg til å tro at du vil se mer attraktivt som en gammel operert mann enn en kvinne? 

Og hvorfor tror du ikke at du ikke kommer til å bli en attraktiv voksen dame? https://www.thewrap.com/actresses-over-50-who-rule-hollywood/amp/

Skrevet
8 minutter siden, Kenelz skrev:

Er mange som holder sammen i dag, så er ikke så usannsynlig å bli i et forhold som godt voksen. 

Uansett: Om du er så bekymret for å ende opp alene så søk hjelp. Hva får deg til å tro at en annen homofil mann vil være sammen med en eldre transe? Hva får deg til å tro at du vil se mer attraktivt som en gammel operert mann enn en kvinne? 

Og hvorfor tror du ikke at du ikke kommer til å bli en attraktiv voksen dame? https://www.thewrap.com/actresses-over-50-who-rule-hollywood/amp/

Mange spreke damer på den listen! 

Min favoritt og "idol" er Jane Fonda. Fy, hun er sprek. Hun fyller 83 i år. 

image.jpg

Skrevet

Hvem synes du ser yngst og sprekest ut av kongen og dronningen, ts? 

Anonymkode: 0822b...4c6

Skrevet
5 minutter siden, Rant skrev:

image.jpg

Ja, det finnes mange pene eldre kvinner. Jeg synes ikke eldre menn ser penere/yngre ut enn eldre kvinner. Greia er vel det at jeg har hørt at menn er så fokusert på ungdommelighet. Kvinner vil som oftest ha menn på samme alder. Jeg har også hørt at en mann kan bli mer attraktiv med å ha «erfaring», god økonomi, status osv, mens dette ikke gjelder i like stor grad for kvinner.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det finnes mange pene eldre kvinner. Jeg synes ikke eldre menn ser penere/yngre ut enn eldre kvinner. Greia er vel det at jeg har hørt at menn er så fokusert på ungdommelighet. Kvinner vil som oftest ha menn på samme alder. Jeg har også hørt at en mann kan bli mer attraktiv med å ha «erfaring», god økonomi, status osv, mens dette ikke gjelder i like stor grad for kvinner.

Synes ikke du skal ta sorgene på forskudd, det kan bli en selvoppfyllende profeti. Det finnes menn som ikke er overfladiske, men som elsker partner for den hun er. 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Rant said:

image.jpg

Helt enig!

• Liker 1
Skrevet (endret)
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tenker det jeg også. I og med at jeg liker menn nå kommer jeg til å bli en homofil mann, men det er helt greit.

Haha, hva i alle dager får deg til å tro at en homofil mann vil ha en dame som later som hun er en mann? Man skulle jo tro at sjansene dine for en partner krymper kolossalt ved å gå den veien. Homofile menn er allerede en liten del av befolkningen, homofile menn som ønsker en transe er nok en svært liten del av de homofile igjen. Da tror jeg heller du øker sjansene ved å appellere til 50% av befolkningen ved å gjøre deg selv mer attraktiv.

Endret av Krabben
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det. Hørt at det homofile sjekkemiljøet er svært kynisk. 

Anonymkode: 0d983...51e

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem synes du ser yngst og sprekest ut av kongen og dronningen, ts? 

Anonymkode: 0822b...4c6

Spørsmålet er hvem som har mest draget på det motsatte kjønn. Er man konge har man draget. Spiller ingen rolle hvordan man ser ut.

Anonymkode: 0d983...51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...