AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Har blitt smått med sex dette året, fikk barn på nyåret og med tre små under 4 år samt oppussing og annet har det dessverre ikke blitt mer enn en gang i måneden etter at jeg kjente meg klar igjen. Jeg har ikke hatt ork eller lyst, dårlig søvn osv, minst ett barn våken både kveld og natt til tider. Nå kom jeg «i skade» for å se at noen vi kjenner hadde kjøpt en slik kalender som nevnt i overskriften, noe jeg nevnte for ham. Ikke så typisk meg å snakke om sånt, det var bare at situasjonen var litt morsom som gjorde at jeg nevnte det. Og litt senere spurte han om ikke vi skulle gå for det samme.. Vi har jo ikke det mest avanserte sexlivet, ganske ordinært er det vel, men jeg er åpen for å prøve å gjøre noe for å få litt mer lyst tilbake, men «innenfor rimelighetens grenser», så jeg lurer bare på om noen vet litt om hva kalenderen inneholder og har erfaringer de kan dele? Anonymkode: 82f26...95b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Vet dessverre ikke, men så heldig du er som har en mann som ønsker noe slikt! Anonymkode: 8dfc0...9c9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Jeg har ikke sett innholdet. Men når den koster 995 kroner er gjennomsnittsprisen pr luke ca 40 kr. Da tenker jeg at innholdet i hovedsak bare er billig ræl. Anonymkode: 6ba94...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Vi kjøpte deluxeversjonen i fjor. Det var veldig gøy, men vi åpnet litt flere luker om gangen osv. Vi hadde også behov for å sprite opp sexlivet vårt litt. Hadde lite erfaring med sexleketøy fra før. Inneholdt forskjellige vibratorer, penisring, butplug, tau, øyebind osv. Var noe vi aldri bruke, men også mye vi fortsatt bruker ofte. Vi kommer til å kjøpe i år også😊 Anonymkode: 91e0c...aac 1
Gjest Andrea93 Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kjøpte deluxeversjonen i fjor. Det var veldig gøy, men vi åpnet litt flere luker om gangen osv. Vi hadde også behov for å sprite opp sexlivet vårt litt. Hadde lite erfaring med sexleketøy fra før. Inneholdt forskjellige vibratorer, penisring, butplug, tau, øyebind osv. Var noe vi aldri bruke, men også mye vi fortsatt bruker ofte. Vi kommer til å kjøpe i år også😊 Anonymkode: 91e0c...aac Samme her! Ikke alt var like gøy, men jevnt over et godt krydder i hverdagen og mange ting bruker vi ennå. 🙂
myMa Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Vi har kjøpt luksuskalenderen til nytelse.no. Kunne ikke dy oss og åpnet første 🙈 positivt overrasket over kvaliteten. Vet den inneholder en del ting som vi kanskje hadde kjøpt uansett så da syntes vi det var greit å bruke 2000kr 🙈 Bedre å betale litt ekstra enn å bare få billig dilldall. gleder meg til desember 😄 Jeg sier kjør på!
myMa Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har blitt smått med sex dette året, fikk barn på nyåret og med tre små under 4 år samt oppussing og annet har det dessverre ikke blitt mer enn en gang i måneden etter at jeg kjente meg klar igjen. Jeg har ikke hatt ork eller lyst, dårlig søvn osv, minst ett barn våken både kveld og natt til tider. Nå kom jeg «i skade» for å se at noen vi kjenner hadde kjøpt en slik kalender som nevnt i overskriften, noe jeg nevnte for ham. Ikke så typisk meg å snakke om sånt, det var bare at situasjonen var litt morsom som gjorde at jeg nevnte det. Og litt senere spurte han om ikke vi skulle gå for det samme.. Vi har jo ikke det mest avanserte sexlivet, ganske ordinært er det vel, men jeg er åpen for å prøve å gjøre noe for å få litt mer lyst tilbake, men «innenfor rimelighetens grenser», så jeg lurer bare på om noen vet litt om hva kalenderen inneholder og har erfaringer de kan dele? Anonymkode: 82f26...95b Tror de fleste kalenderene inneholder en miks følgende: litt lett bondage (håndjern, øyebind osv), diverse oljer og glid, diverse leketøy/vibratorer (av varierende kvalitet vil jeg tro), leker/spill og kanskje noe undertøy av noe slag. Altså ikke noe syke greier 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå