Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg matchet med en på tinder jeg gjerne ville bli kjent med, vi skrev sammen der litt før han spørr om vi kan flytte samtalen videre til Messenger istedenfor da han ikke er så aktiv på tinder, det er så helt fint for meg og samtalen kom videre dertil. Jeg var den som tok kontakt på Tinder.

Det ble seint så jeg gikk og la meg.           Det var  kommet inn et spørsmål som jeg da svarte på dagen etter, og så kom samtalen igang igjen dagen etter. 
 Men nå står jeg der hvor jeg ikke vil skrive først igjen for og ikke virke desperat, så jeg lar det gå og ser om han tilfeldigvis skriver noe han ikke har gjort enda. Det har gått 2 dager og når jeg har skrevet så lite med han som jeg har er det da innafor og skrive igjen, eller skal jeg bare droppe det? 
regner ikke med jeg er den eneste i denne situasjonen 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 511ea...b46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenker nok det samme om deg. Det er ikke noe som heter "for desperat" om man liker noen! Det finnes jo selvfølgelig en grense.

Det har gått to dager med stillhet. Snakk med han om du vil. Har du opplevd menn som har sagt at du er desperat før?

Anonymkode: d5ce2...09d

Skrevet

Slutt å overtenke. Ta kontakt om du har lyst. Det er om han over tid ikke tar kontakt først eller ikke følger opp med spørsmål til deg at det kan være tegn på manglende interesse.

Anonymkode: 3effb...e00

Skrevet

"Det ble stille fra deg. Er det bare en dum misforståelse, eller er du ikke så interessert?" 

Anonymkode: 5a6d0...e6e

Skrevet

Hva har du å tape på å skrive igjen? 

Anonymkode: 7fd2e...5c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...